Vragen of vriend 'zachter kan doen'

Ja, een vriendin van mij heeft ookal een tijdje een vriend en die hebben dus al seks. No problem. Maar nu vertelde mijn vriendin dat ze soms moet zeggen tegen haar vriend dat hij zachter moet omdat het anders z’n pijn bij haar doet. Nu had ik het hierover met mijn eigen vriend we hebben het nog niet gedaan en hij zei 'ja maar ik zorg echt dat jij nooit pijn gaat hebben, want dat mag niet en dat hoort niet!

Maar nu mijn vraag, hoe kan je nu eigenlijk fijn seks hebben met elkaar terwijl het gewoon pijn doet? Dat hoort toch niet? In mijn verbeelding gaat zoiets heel rustig en fijn, maar als ik die verhalen van haar zo hoor… Wat denken jullie ?

Seks kan pijn doen ja.
Vooral de eerste paar keren, bij een SOA, bij niet genoeg ontspanning etcetc er is een hele waslijst waardoor seks pijn kan doen.

Seks is niet altijd fijn en pijnloos.

seks is gewoon kut.
het kan ook zijn dat je vriendin gewoon enorm strak is waardoor het sneller pijn doet.

Het kan bijvoorbeeld zijn dat hij te diep gaat of te snel. Dat doet hij uiteraard niet om haar pijn te doen. Hij weet niet dat het pijn doet als zij hem dat niet vertelt, want die pijn voelt hij natuurlijk zelf niet. Dus daarom is communicatie zo belangrijk. Er bestaat geen vast recept voor seks en er zijn geen regeltjes die je moet volgen om de ander geen pijn te doen of om de ander te laten genieten. Dat moet je samen uitvinden, en het kan dus zijn dat het in het begin niet meteen lukt. Daar moet je dan over praten zodat de ander daar rekening mee kan houden en dan gaat het telkens een stukje beter.

Mijn eerste keer had ik tranen in mijn ogen van de pijn. Zo leuk kan seks zijn!

Ik heb nog nooit pijnloze seks gehad en mn ex was aardig klein geschapen :’) Nu durf ik nooit meer seks te hebben

Pf damn, als ik al hoor dat het gewoon vet vaak pijn doet stel ik die eerste keer nog wel een tijdje uit. Na hoeveel keer deed het bij jullie geen pijn meer dan?

Maar kan je dan nog wel genieten tussen de pijn door zegmaar? Want dat lijkt me zo moeilijk.

Dit had ik ook, echt 2 jaar lang!

Door dit topic lijkt het net alsof sex één en al pijn doet.

En de eerste keer zal het vast wel pijn doen en niet mind blowing zijn, maar het is je vriend en jullie zullen er samen achter moeten komen welk standje/welke snelheid en al dat gebeuren het beste werkt voor beiden.

Haha thanks, dus als het pijn gaat doen zeg ik wel ‘hej wiebel ff door’ tegen mijn vriend (: nee haha, ik ben blij dat mijn vriend nu al zegt dat hij voorzichtig met mij gaat doen, maar eerst zien en voelen en dan geloven :flushed:

Maar dit verschilt per persoon he. Zoals ik al zei, alle keren dat ik seks heb gehad waren pijnlijk en onprettig en van mezelf weet ik dat dit aan mijn ‘strakte’ ligt zegmaar omdat tampons/vingers/whatever ook pijn doen, dit kan iedereen hebben. Terwijl voor sommige meisjes de ontmaagding niet eens pijn doet en nooit ergens last van hebben.

We zullen zien, ik weet niet wanneer het bij mij gaat gebeuren…hopelijk doet het geen pijn… maar we zullen toch echt eerst condooms moeten halen en ik wil liever ook eerst aan de pil :laughing:

Ahw dankjewel voor de tips ^-^

Je moet ook niet teveel bang hebben ! Ik heb vriendinnen die het de eerste keer al meteen leuk vonden. En als je schrik hebt gaat het waarschijnlijk meer pijn doen dan als je het gewoon laat gebeuren.

Ja (: dankjee ^^ ik weet ook nog niet of ik er helemaal klaar voor ben, hij volgens mij ook nog niet dus … lekker rustig aan doen

Denk dat 't verschilt per persoon én per bedpartner. Bij mijn ex deed het vaak wel pijn ja, maar bij mijn huidige vriend (die veel groter geschapen is) heb ik nergens last van! Het is ook een kwestie van ontspannen denk ik, en niet te hoge verwachtingen hebben van de eerste keer.

Is seks eigenlijk alleen pijnlijk voor meisjes? wel he?
Dat is vet oneerlijk

ehm mijn ex had na de seks altijd heel veel pijn :"D

Seks als man zijnde is volgens mij echt fantastisch :’)