vragen moedervlek wegsnijden

hee, ik heb een uitstekende moedervlek in mn nek zegmaar, niet heel groot maar ik vind 'm gewoon lelijk en wil hem dus eigenlijk weg laten snijden. dat er een littekentje komt vind ik niet zo heel erg, want hij kan nooit meer opvallen dan de moedervlek maar hoelang blijft er ongeveer een wondje zitten? en hoe duur is het ongeveer, want ik denk niet dat het vergoed wordt…
maar mijn vraag is dus hoe lang het duurt voordat het herstelt is? want ik heb geen zin om weken met een sjaal helemaal om mn nek heen te lopen ofzo ;p
xx

geeen idee, maar een jonge uit me klas had hem achter in zijn nek laten weg snijden en nu is ie terug gegroeid in roze littekenweefsel…

ik heb vorig jaar een moedervlek weg laten snijden op mijn buik omdat hij bloede en jeukte. Maar ze hadden het niet helemaal mooi gehecht en nu zit er best een lelijk litteken maarja.
Het duurt best wel lang voordat het weer mooi word. Eerst blijf het een soort lelijke paarsachtige plek.

ik zou hem niet weg laten halen als het maar een klein moedervlekje is…

ik zou het ook zeker niet doen als het niet nodig is. ik MOET hem weg laten snijden en herstel duurt zeker wel 1,5 week

nja hij is denk een halve cm ofzo? maar hij steekt dus wel uit… en ja ik vind het wel gewoon iets minder mooi aan mezelf xd maar heb geen zin om een paar weken dat ding te verbergen omdat het nog niet herstelt is, en ben bang dat het mislukt en er dus spijt van krijg want dat is bij een meisje uit mijn klas gebeurt.

Ik heb ook een uitstekende moedervlek in mn nek, maar laat hem gewoon zitten.
Zit ook op precies dezelfde plek als bij mn moeder xD

Ik heb heel lang geleden een moedervlek op mijn oor weg laten halen omdat hij pijn deed. Maar dat was maar een kleine. Duurde denk ik 1 of 2 weken tot het genezen was.
Maar het is toch ook niet heel erg om met een pleister in je nek te lopen? Of nouja, als je haar er overheen valt…

ik had ook een beetje een uitstekende moedervlek, maar dan vlakbij me navel. Ik had hem laten weghalen maar ze hebben het niet goed gedaan want er is nog steeds een moedervlek alleen platter en groter van oppervlak als eerst :S

ik moest er ook een weg laten snijden omdat het kanker kon zijn ofs ?
maar het duurt bestwel lang voordat hij herstelt is en bij mij heeft de dokter het niet netjes gedaan dus is hij niet zo mooi genezen.

Alleen t erge is dat hij de wortel niet goed heeft weggesneden en kom hij nou langzaam terug…
maarja als hij te groot wordt moet ik hem weer weg laten snijden alleen het is nu nogmaar zon innieminnie puntje

hechting was 1 week, en het was ongeveer in totaal 2 weken genezen,
de mijne was oook mooi gehecht, en nu zit er ook een lelijk groot roze litteken
terwijl mijn moedervlekje niet zo groot was.

ikzou nog maar goed nadenken of je het wel zo graag wilt,

xx

hij zit recht onder mn mond zegmaar, en dan een stuk naar beneden xD maar daar komt mn haar dus niet overheen.
maar bedankt voor jullie reacties! ik denk dat ik het toch niet doe… aangezien het best vaak voorkomt dat de arts het niet netjes doet en er dus wel een litteken komt of de moedervlek langzaam terugkomt.

je nek onder je mond? sorry.
ik heb er ook 1, maar durf het niet eens weg te laten halen … doen ze gewoon een kleine injectie als verdoving?

Ik heb vroeger ook zo’n moedervlek laten weghalen, bij mij is er niets van te zien, is ook snel genezen.

ik heb er eentje op het puntje van mn neus xd
maar ik durf het niet weg te laten halen, al wil ik het wel :blush:

ik heb een moedervlek op mijn lip

Maar het laat littekens achter, dus ik ga het niet doen :stuck_out_tongue:

Als je tegen de dokter zegt dat je je echt voor die moedervlek schaamt enzo dan dekken ze het meestal wel, gewoon een heel verhaal ophangen.

Het duurt ongeveer anderhalve week.
Zelf heb ik ook een moedervlekje weg laten halen.
Je krijgt eerst een gesprek met de dokter en de volgende afspraak maak je om het weg te laten snijden.
Je krijgt eerst een plaatselijke verdoving. Het doet dus geen pijn.
Dan wordt het weggesneden en gehecht.
Verder ligt het eraan hoe je ermee omgaat, als je je nek vaak beweegt met de hechting zal het litteken groter worden. Je zult zoiezo wel een littekentje zien. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ik ga binnenkort nog een moedervlek laten weghalen :wink:.

Xoxo

Als je er geen last van hebt zou ik hem niet weg laten snijden, want ik vind moedervlekjes juist leuk!

ik kon gewoon bij de huisarts terecht, zonder ervoor te betalen, en binnen een weekje mochten de hechtingen eruit, wel litteken maar beter dan eerst dus.