vragen mbt een jongen

[i]Hey,
Ik ben een meisje van 15, en ik heb een aantal vragen. Het gaat om een jongen, die ik heb leren kennen op een feest van een vriend van me. Via whatsapp zijn we aan de praat geraakt, maar buiten die ene avond heb ik hem nog niet in rl gezien, hij woont namelijk niet op fietsafstand. Nou hebben we voor volgende week afgesproken, maar ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Hij komt naar mij toe, en we gaan een horror kijken… Dat was zijn idee, waarschijnlijk wil hij dat omdat hij weet dat ik daar nou niet geweldig tegen kan en hij hoopt dat ik dan naar hem toe kruip. Maar, aan de andere kant, weet ik niet zeker of hij hetzelfde voor mij voelt als ik voor hem.

Verder heb ik net een topic gelezen over hoe je een jongen gek kunt maken, en ik wil ook wel verder gaan met hem zegmaar, dus zoenen en strelen (geen seks). Ik ben alleen bang dat ik dat niet durf, en ik ben bang dat als ik iets doe dat hij dat dan raar vind ofzo.

In het kort dus: Ik ken hem via whatsapp, hij weet heel veel van mij, en ik heel veel van hem (lang leve waarheid doen of durf :bowing_man: ). Maar ik weet niet of hij wat voor mij voelt en of/hoe ik verder moet gaan.

Help?!

xx[/i]

Ik denk dat als hij helemaal naar je toe komt om een film te kijken, met z’n tweetjes, dat hij toch wel dezelfde interesse heeft in je! Verder kun je dat natuurlijk van zijn kant laten komen, het zoenen enz, dan weet je het zeker :slightly_smiling_face:

Je hoeft ook echt niet bang te zijn voor wat er gaat gebeuren en hoe hij reageert, natuurlijk kun je wel alvast voor jezelf grenzen opstellen. Maar vaak gaat alles gewoon vanzelf, en als jullie oprechte interesse hebben in elkaar denk ik niet dat je bang hoeft te zijn dat het raar of ongemakkelijk wordt. :slightly_smiling_face:

Weet je, ik denk uiteraard doordat hij naar je toe komt dat hij wel interesse in je heeft, maar het gaat zoals het gaat…
Je merkt het wel als hij bij je is! Wees in het begin gewoon rustig en ga op je gevoel af als jullie langer bij elkaar zijn en de sfeer al wat losser is…
En als hij iets niet wilt, zegt hij dat
Maar andersom ook, gewoon aangeven als hij iets wilt wat je niet ziet zitten! Echt doen hoor!

up

Dat ga je tijdens je afspraak allemaal uitvinden! :slightly_smiling_face:
Het gaat vanzelf, je hoeft je geen zorgen te maken. Als jij iets niet wilt, doe je het niet. Andersom ook niet

Dat gaat vanzelf. Maak geen plannen van tevoren, geloof me. Laat het gewoon lekker op je afkomen. Succes en veel plezier saampjes! xoxo