Vragen kledij (eindwerk school)

Hey!

Ik moet voor school een eindwerk maken en heb zelf gekozen voor mode enzo… Nu is mijn vraag aan jullie:

• Dragen jullie soms kledij om een bepaalde indruk te geven (aan iemand)?

• Zo ja, waarom? Indien nee, waarom niet?

• Sommige vrouwen willen een statement neerzetten. Bv.: Ze dragen heel vrouwelijke kledij en zijn toch topmanager in een groot bedrijf met allemaal mannelijke collega’s. Hoe komt dit volgens jullie?

Graag even jullie mening of ideeën plaatsen, die kan ik dan gebruiken in mijn eindwerk.

Alvast bedankt!!
Isotta x

-Dragen jullie soms kledij om een bepaalde indruk te geven (aan iemand)? Ja soms.
-Zo ja, waarom? Indien nee, waarom niet? Omdat ik bijvoorbeeld een goede indruk wil maken als ik ergens kom waar ik geen mensen ken, of bijvoorbeeld op die ene leuke boy… :stuck_out_tongue:
-Sommige vrouwen willen een statement neerzetten. Bv.: Ze dragen heel vrouwelijke kledij en zijn toch topmanager in een groot bedrijf met allemaal mannelijke collega’s. Hoe komt dit volgens jullie? Ze willen bewijzen dat vrouwen ook slim kunnen zijn en hard kunnen werken en er toch vrouwelijk uit blijven zien. Denk ik :stuck_out_tongue:

xxxxxxx Succes!

Natuurlijk draagt iedereen een bepaald soort kledij om een bepaalde indruk te maken.
Zo dragen de ‘skaters’ wijde broeken en shirts, om duidelijk te laten zien dat ze skater zijn, en bij de ‘kakkars’ zie je dit vaak terug in blousjes en kraagjes.

Bij mezelf ligt het ook aan de gelegenheid.
Moet ik iets presenteren op school, dan heb ik mijn zwarte broek aan met een mooie blouse en giletje en hakkeschoenen.

Heb ik gewoon school dan heb ik mijn gympies, spijkerbroek (strech, geen skinny ofzo) en een sportief truitje aan om er een beetje casual uit te zien.

Zo zie ik het tenminste :wink: haha

En wat betreft zo;n bedrijf waar je als vrouw manager bent.
Hun maken misschien ook wel een statement. Door duidelijk hun vrouwelijke kant te laten zien, doordat het iedereen ook opvalt dat er eens een vrouw bovenaanstaan:smartass:
En het blijven natuurlijk vrouwen, en die gaan zich dus niet in mannepakken kleden :stuck_out_tongue: Wij dames hebben een reputatie hoog te houden :wink: haha

Bedankt om me te helpen!
Hopelijk heb ik met jullie reacties genoeg om aan te tonen dat dit voor iedere vrouw verschillend is en dat we inderdaad een reputatie hoog te houden hebben! :grinning:

Liefs
Isotta