Vragen jaarboek

Hoi!

Ik zit dit jaar in de jaarboek commissie en we willen dus iedereen een vragenlijst rondsturen met vragen als ‘wie wordt later miljonair’ , ‘wie wint later een oscar’ , ‘wie kwam altijd te laat’ etc etc.
Uiteindelijk willen we een top 3 of top 5 in het jaarboek plaatsen. Echter heb ik niet zo veel inspiratie meer voor vragen haha, weten jullie nog wat leuks?

Liefs

Wie wint later een Nobelprijs
Wie heeft de meeste leraren geïrriteerd

Oef, ik zal eens kijken welke vragen bij mijn jaarboek voorkwamen…:

‘Wie wordt minister president?’
‘Wie trouwt als eerste?’
‘Wie zullen we terug zien op tv?’
‘Wie zal er volgend jaar meer feesten dan studeren?’
‘Wie wordt de leukste ouder?’
‘Wie zal de loterij winnen maar het lot verliezen?’
‘Wie wordt later onderbroekenmodel?’
‘Wie heeft het goddelijkste lichaam?’
‘Wie draagt de leukste outfit?’
‘Wie is het blondst?’
‘Wie loopt hier over 10 jaar zelf rond als docent?’

Dit zijn dr een paar, succes er mee!

haha leuk idee!

‘‘Wie woont er later in het buitenland?’’
‘‘Wie wordt er later een bn’er ?’’
'‘Wie zal er minimaal 68x over moeten doen om zn rijbewijs te halen?"
‘‘Wie werd er het meest uitgestuurd?’’
‘‘Wie gaat het eerst opzich zelf wonen?’’
‘‘Wie gaat later elke dag pizza eten?’’
"‘Wie wint later de Olympische spelen?’’

bedankt allemaal!

Wie krijgt later als eerst kinderen?
Wie komt later in de gevangenis terecht?
Welke vrouw wordt het mooiste oud?

Ik weet het nooit zo met zulke vragen. Het klinkt allemaal leuk hoor. Maar ben hierbij altijd wel op mijn hoede dat gepeste kinderen erbuiten vallen of met zulke vragen zelfs nog even lekker gepakt gaan worden.
Probeer daar dus alsjeblieft alert op te zijn.

thanks voor je reactie! ik snap je helemaal, we hebben ook geen kwetsende vragen erbij gezet!

Goeie :slightly_smiling_face: En ik zou er ook voor zorgen dat een leerling maar bij één vraag genoemd wordt. Als het populairste meisje van de school tausend keer genoemd wordt, gaat dat ook vervelen. Gewoon bij de vraag waar iemand het vaakst genoemd is, diegene erin zetten en anders de nummer 2 - of als die er ook al in staat de nummer 3.

Het is een beetje valsspelen maar als redactie heb je dat recht om het een beetje interessant te houden om te lezen én zoveel mogelijk leerlingen blij te maken :grinning: