Vragen die je hem nooit kan stellen....

Hee meiden!
Ik zit ergens mee en vroeg me af of ik de enige was.

Ik heb sinds afgelopen zomer een vriend, het klikte van af de eerste date. We hebben toen super veel leuke dingen gedaan samen en ondanks de lange afstand zagen we elkaar wel vaak. Maar laatste tijd wordt het wat minder. Alsof de sleur er al in komt. Seks neemt af, hij geeft geen complimentjes meer enz. Ik wilde er eigenlijk met hem over gaat praten, maar bedacht me eigenlijk dat het beter is als ik het niet zeg, ivm dat het een averechts gevolg krijgt.

Wat ik graag aan hem zou willen vragen

• Of hij van me houdt (we hebben nog nooit dat tegen elkaar gezegd maar merk dat ik die bevestiging wel beetje nodig heb)
  • Of hij me meer spontaan wil knuffelen en zoenen, en complimentjes geven (hij deed dit alleen eerste 2 maanden. Maar ben bang dat als ik het zeg dat dan hele spontane kant er van af is omdat ik het verwacht)

Ik vroeg me dus af of jullie ook wel eens vragen hebben aan hem die je eigenlijk niet kan stellen omdat het toch niet werkt. En wat doen jullie op die momenten?

Veel liefs

( Oh even ter extra info, hij is 27 en ik ben 22 )

er zijn niet echt vragen die ik nooit ‘kan’ stellen…

er zijn wel vragen waarvan ik weet dat ik het meerdere keren moet vragen/zeggen. puur alleen omdat ie echt geen held is in plannen.

Ik mag alles vragen. Soms liggen we ook lekker op bed en dan doen we een vragenuurtje met gekke vragen.

Ik heb altijd wel het idee dat ik over alles kan praten.