Vragen aan (belgische) meiden uit 6e jaar Humane Wetenschappen of afgestudeerd!

Hoi meiden,
Wegens ziekte leg ik de 26e mijn eindexamen cultuurwetenschappen af voor de middenjury. Dat examen zal dus gaan over alle leerstof van de 3e graad.
Het irritante aan middenjury is dat je het allemaal zelf moet uitzoeken, en dat ik erg moeilijk met leerstof zoals CW… Je krijgt gewoon een lijst met “dit moet je kennen” en verder sta je er alleen voor.
Ik ken niet echt mensen die in humane zitten, en al helemaal niet die in het 6e zitten of afgestudeerd zijn…
Ik zoek iemand (of meerdere mensen) die bereid zijn om eventueel een paar vraagjes te beantwoorden over leerstof die ik niet kan vinden!

Alvast bedankt!!

Het is redelijk dringend, examen is over 10 dagen en heb het nog nergens echt goed gevonden…

Niemand? :frowning_face:

Ik heb dit vorig jaar gedaan! (Via de middenjury). Ik had toen een cursus gekocht via een site (een hele crappy cursus trouwens, absoluut niet aan te raden) en daarmee mijn samenvatting gemaakt. Dus je mag me zeker vragen stellen, ik kan wel niet beloven dat ik er nog veel van weet (:

Er is trouwens ook een facebookgroep voor mensen die middenjury doen in een ASO richting, ben je daar al lid van? Ik heb er echt heel veel aan gehad toen ik het nog deed. (Anders moet je me maar even noten voor de link)

oh, laatmaar.