Vraaj zomer/winter haar verven

Hallo!
Ik had een vraag, meestal hoor je dat je in de winter een donkere haarkleur moet verven en in de zomer licht alleen ik weet niet meer waarom… waarom eigenlijk? ik heb op google gezocht maar niks kunnen vinden is het aan je huidskleur ofzo licht?? ik weet het echt niet hoor

volgens mij hoeft dat niet hoor :S
van wie heb je dit gehoord?

Niks móet.
Maar waarschijnlijk heeft het gewoon te maken met dat de zomer vrolijk en zonnig is blabla. En dat licht haar dus vrolijker staat. Donkerder is wat eh… donkerder. Maar ik vind het bullshit. Net als dat je in de winter opeens heel veel bruin, zwart, grijs, etc gaat dragen.

Ja dat vinden sommige mensen leuker, mij lijkt het eigelijk best raar, in de winter ben je toch witter? xD

en wat ik me ook af vroeg welke haar kleur maakt je nou witter/bleker is het donker of licht :flushed:

en wat ik me ook af vroeg welke haar kleur maakt je nou witter/bleker is het donker of licht :flushed:

oeps 2x gepost…x)

dit hoort bij het algemeen haarverf topic

^Ach, dan kunnen we alles in algemene topics gooien. Je hebt wel gelijk maar het heeft twee kanten vind ik.

En door donker haar lijk je bleker, is toch logisch. Maar is niet bij iedereen zo, ligt eraan hoe donker, aan je huid, etc.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/167251

O je was me voor xD

In de winter verft men juist hun haar met een lichte kleur. Als je een donkere kleur doet, dan lijk je nog bleker.