Vraagjes over de spelletjes voor op de tablets

Op de pc speel ik veel puzzelspelltjes. En ik koop ook vaak puzzelboekjes. Nu zit ik te denken om een tablet (weet nog niet welke) te kopen. Want volgens mij heb je daar hele leuke (puzzel) spelletjes voor. Maar zijn die wel in nederlandstalige versie? Ik kan namelijk helemaal geen engels. En als alles engels is heb ik er niets aan…
En hoe zit het met de spelletjes zoals de sims enz voor de tablets?

heey,

jaa hoor die zijn er ook in het nederlands (:, speel ze zelf ook
en sims en zo is er vorgens mij ook maar dat weet ik niet zeker.

hoop dat je hier iets aan hebt.

als je wil kan ik wel even kijken voor de sims

Het zou wel heel mooi zijn als je wilt kijken. Maar ik ben nog een ouderwets zeg maar maar ik heb echt geen verstand van deze dingen. En ik heb nog een paar vraagjes die ik vergeten was.
Niet elke spel is toch voor alle tablets? En hoe werkt het betalen voor een app?

hangt er vanaf welke tablet je neemt…
van apple heeft speciale apple apps die android weer niet heeft. Via apple kan je betalen met creditcard en ik geloof ook met itunes kaarten.
En ja de meeste apps zijn wel engels hoor… hoewel het meeste wel voorzich wijst zoals blokjes dat je de auto naar de uitgang moet krijgen en die blokjes moet schuiven.
En anders kan iemand je toch uitleg geven als het engels is zodat je weet hoe het moet?

Het gaat mij er meer om dat de woordspelletjes in het nederlans zijn. En spelletjes als de sims zouden in het nederlands ook handiger voor mij zijn.
Veder wil ik er puzzelsplelletjes op doen zoals sadoku, mahjong en zoek de verschillen. Maar daarbij maakt de taal niets uit. Maar ik dacht dan hoef niet elke keer een boekje te halen…
Zouden jullie mij voor deze spelletjes een ipad of een andere tablet aanraden?

Nog een vraag.
Vinden jullie dat een tablet om de spelletjes de puzzelboekjes kan vervagen?

Als je een iPad wilt kopen: Download iTunes en kijk even in de Store wat voor spellen en mogelijkheden er allemaal zijn! Je ziet snel genoeg of ze ook Nederlands zijn of niet en misschien hebben anderen er reviews onder geplaatst. Als je een app niet leuk vindt kan je hem ook heel makkelijk weer verwijderen dus op zich is dat ook niet zo’n probleem.

Als je een Android tablet wilt: Kijk eens in de Google Play market naar de spelletjes daar. Verder precies hetzelfde als wat ik hierboven schreef.

Ik heb zelf geen tablet maar een iPod maar misschien heb je wat aan mijn mening. Ik vind zelf niet dat een tablet (of ander apparaat met apps) de echte puzzelboekjes kan vervangen. Zelf vind ik dit de voordelen en nadelen:

Voordelen: Het is sneller, als er iets fout gaat is het gemakkelijk te verbeteren, je kan het zo duur maken als je zelf wilt (zelfs alleen gratis apps gebruiken is mogelijk), veel keuze.
Nadelen: Ik vind het leuker om in een boekje te werken. Geen idee waarom maar dat heb ik ook ongeveer met een boek lezen haha. Puzzelboekjes horen gewoon bij puzzels :'D

Ik hoop dat je hier wat mee kan. :slightly_smiling_face:

Nee absoluut niet, ik heb zelf een iPad en ik vind de puzzelapps nogal beperkt :stuck_out_tongue: Maar dat kan ook aan mij liggen

Bedankt voor de tip