Vraagjes over bb

Hoiii. Toen mijn iphone kapot is gegaan ben ik overgestapt op blackberry maar ik snap er eerlijk gezegd niet heel veel van. Oké de algemene dingen snap ik, maar ik heb heel veel dingen die nog onduidelijk zijn.

1. Ik wil me aanmelden bij vodafone (account aanmaken etc.) maar dan moet ik mijn nummer invoeren. Dat doe ik, en dan zou ik een sms moeten krijgen met een code maar die sms krijg ik niet. Wat kan ik hieraan doen?

2. Ik heb zo’n app (mobile data alerter) gedownload om te zien hoeveel MB ik al verbruikt heb. Daarbij kan je ook zien welke programma’s open staan. Dan staat er Whatsapp, Twitter, etc. Maar er staat ook een programma genaamd ‘MediaCommon’. Wat is dat? En waar staat het? Ik wil het graag sluiten maar heb eigenlijk geen idee hoe ik eraan kom.

3. Ik heb vodafone blox. Als ik geen wifi gebruik staat er de ene keer rechtsboven in de hoek GPRS bij het internet en de andere keer 3G. Is hier verschil tussen? Het is toch niet zo dat GPRS gratis is en 3G betaald ofzo?

4. Zoals ik bij 1 al zei: ik kreeg dat sms’je van vodafone niet. Maar vanmiddag had mijn moeder me gesmst en dit smsje was ook niet binnen gekomen. Moet ik hiervoor naar de winkel teruggaan of is dit iets in mijn instellingen wat veranderd kan worden?

5. Weet iemand nog leuke/handige gratis apps?

Sorry als dit niet hier thuishoort ofzo maar vooral 1. is best dringend!

ik weet alleen dat je op een blackberry niet zoveel leuke apps hebt.

Algemeen black berry topic