vraagjes i.v.m haar kleuren van blond naar bruin...

heeii :relieved:

ik heb van mezelf blond haar.
En mijn vriendinnen zeggn dat ik wel met bruin haar zou staan en zelf wil ik dat ook al een tijdje.
Wel nhu heb ik daar een paar vraagjes over.

1. kan ik mijn haar met een bruine kleurspoeling doen? maar ik wil geen rode glans ofzo
  2. wat is het verschil tussen semi-permanent en permanent ?
  3. als ik mijn haar in het bruin zou willn kleuren kan ik het daarna terug naar
    blond kleuren?
  4. kan ik als ik een kleurspoeling gebruik mijn natuurlijke haarkleur terug krijgen? zoja hoelang duurt dat dan
  5. als ik mijn haar zou verven in het bruin ziej dan blonde uitgroei?
  6. als ik het zou kleuren krijg ik dan ooit mijn natuurlijke haarkleur terug?

alvast bedankt :grin:
ps. ik wil geen dwaaze of onnodige opmerkingen

1. Ik weet 1 ding over je haar bruin verven, en dat is dat je het beter eerst rood kan verven, anders wordt het groen. Gewoon eerst rood verven en dan de kleur eroverheen die je wilt.

2. Semi-pernament gaat er weer uit na een tijdje, maar blijft wel lang zitten. Pernament is gewoon pernament.

3. Dat denk ik wel (geen ervaring mee), want er zijn ook mensen met bruin haar die hun haar blond verven, dus dan moet je het gewoon blonderen/ontkleuren.

4. Alle soorten verf groeit uit, en niet pernamente verf vervaagd weer. Ik heb zelf ook een kleurspoeling, maar die kleur zit dichtbij mijn eigen haarkleur dus dat kan ik je niet echt zeggen.

5. ja.

6. Ja, uit laten groeien.

wil ik ook wel weten:p

ok en als ik het dan in mijn eigen haarkleur zou verfen of zo dicht mogelijk derbij dan kan ik het laten uitgroeien zonder dat je het erg ziet eh?

^mwah, je ziet het toch altijd wel een beetje. Nu ziet donkere uitgroei er wel viezer uit dan lichte, dus dat is wel mooi, haha.

Ik heb nu een bruine kleurspoeling erin, en ik moet zeggen dat het goed blijft zitten, het vervaagt wel wat natuurlijk. En de utgroei zie ik nauwelijks, maar ik ben heel dicht bij de kleur van de wortels gebleven(de keur bovenaan, die verschilde bij mij bijna een hele tint met de kleur onderaan haha.)

Overigens is ontkleuren heel erg slecht voor je haar, dus ik zou er goed over nadenken. Je haar in een lichtere kleur laten kleuren kost veel meer moeite!

heb y blond haar? of bruin? ;p
en word je haar dan niet rood met een bruine kleurspoeling?

Ik heb het zelf ook een maand geleden van blond naar bruin geverfd, en ik heb eerst een kastanjebruine verf met een rode glans gebruikt en het daarna donkerbruin geverfd, dat ging gewoon goed.

Wat je natuurlijke haarkleur betreft, als je het bruin verft en je wilt je haar daarna weer blond, moet je het gewoon blond verven en dan wachten tot je eigen kleur is terug gegroeid.

ok bedankt & dat dacht ik nhu ook ;d

maar kan ik het gwn dan semi- permanent ofzo verfn in bruin?
dus alsj het gwn verft met semi of gwn permanent krijgj geen rode glans eh?
want kzou het graag in hazelnoot bruin of kastanjebruin willen verfen ;d

Uhm, dat weet ik eigenlijk niet, ik kocht gewoon bruine haarverf. xd