vraagjes abonnement..

Hee,

ik kan nu in mijn shop voor heel goedkoop (lees: ¤120 maar omdat het mijn eigen shop is voor ¤100) een Samsung Touchwiz Pink kopen, en die wil ik al heel lang…

maar het is een Telfort 100 abonnement voor 12 maanden, ik heb nog nooit eerder abonnement gehad dus wie weet wat dat precies inhoud?

er staat 100 belminuten, maar ik bel nooit dus kan je dan ook voordelig smsen? of hoe werkt zo’n abonnement precies? :3

en voor degene met een touchwiz, hoe bevalt ie? =)

alvast bedankt!

Voor zover ik weet betekent die 100 toch ¤100 niet dan?
Want ik heb een Hi15 abonnement en heb dan een ¤15 abonnement.

dankje, msg is het bij telfort anders dan bij hi, want bij de omschrijving staat: ‘voordelen telfort100: 100 belminuten…’

maar weet iemand dus hoe het zit met smsen aangezien ik nooit bel?

hoop dat iemand antwoord weet want ik kan in mn shop voor dezelfde prijs ook o.a. een samsung pixon en die is toch ook wel vet =D

upje :flushed:

Vraag het anders eens in de winkel. laat je gewoon informeren, zeg dat je er nog over na zal denken. en dan kan je hem uit je eigen shop kopen als je wilt.

oké doe ik, dankje =)
iemand anders ervaring met zo’n abo of telefoon?

en áls ik er een neem dan touchwiz of pixon (heb van touchwiz betere recenties gezien dan v.d. pixon…)
thanks voor reacties!

nog een vraagje:

ik kan óók de samsung omnia, en die heeft wifi. dat wil toch zeggen dat ik gratis thuis kan internetten? (heb draadloos internet)

upje :flushed:

weet iemand antwoord:
kan je met abo van 100 belminuten ook smsen? of hoe zit dat?

ik denk dat als er staat dat het belminuten zijn, het ook echt BELMINUTEN zijn, en geen smsjes. dat had mijn nicht ook, volgens mij ook bij telfort. voor ieder smsje moest ze apart betalen. dus dat is niet zo’n handige keuze als je niet belt en juist wel smst! je kunt dan bijvoorbeeld beter een abonnement afsluiten bij hi, waar alles duidelijk en helder staat aangegeven. bijvoorbeeld: 240 belminuten/480 smsjes (is volgens mij hi 30 abonnement…)

die vraag over of als er wifi op je mobiel zit en of je dan gratis kunt internetten via draadloos netwerk heb ik ook. als iemand daar een antwoord op heeft, post dan alsjeblieft even een berichtje op mijn profiel. alvast bedankt! (:

Als je gewoon op de Telfort site had gekeken…
Ik vind dit binnen 3 seconden op de site:
“Je kunt kiezen uit verschillende sms-bundels, zonder bundel kost sms 25 cent per bericht”

Edit: Als je wifi op je mobiel hebt kun je met thuis draadloos internet gewoon internetten op je mobiel. :wink: