Hallo, ik ben een meisje van 18 jaar.
Ik ben 16 weken zwanger.
Ik en mijn vriend komen er niet of we nou difrax flesjes of advent flesjes moeten gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bedankt!
Hallo, ik ben een meisje van 18 jaar.
Ik ben 16 weken zwanger.
Ik en mijn vriend komen er niet of we nou difrax flesjes of advent flesjes moeten gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bedankt!
Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar qua uiterlijk vind ik die van Difrax er gezelliger uitzien, terwijl Advent er meer professioneler uitziet. Je hebt hier niks aan, zie het maar als een upje. Heb je de beschrijvingen al gelezen? En misschien kun je het in de drogist vragen.
Ik zou even langs gaan bij de prenatal, daar kunnen ze je helpen
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerd!
Mijn zus werkt bij kinderdagverblijf, en andere is ook bijna uitgerekend.
dus toen wij flesjes gingen kopen zei die ene dat ze bij haar op het kinderdagverblijf ook avent gebruiken.
die andere ziet er idd wel leuker uit, maar schijnt veel minder goed te zijn. lekt enzo.
Avent bedoel je i.p.v. advent?. Mijn broertje is 1 jaar oud, en hij gebruikte avent, ik zou die aanraden.
En gefeliciteerd.
Volgens mij maakt het weinig uit! Ik heb bij het kinderdagverblijf gewerkt en ik vond beide flesjes fijn!! Kies wat je zelf fijn vind en anders even bij Prenatal informeren.
:’)
Advent zou ik doen trouwens
Trouwens, alle baby’s zijn anders dus je zal even wat uit moeten proberen zodra hij/zij er is. Ik had een babytje bij mij op stage die had een fles met een speen in de vorm van een tepel, alleen daaruit dronk ze.
Mag ik wat vragen, ga je geen borstvoeding geven?
Waarom openen mensen een topic en reageren ze dan nooit weer
Ik heb zelf altijd Difrax flessen gebruikt. Door de kromming in de fles happen ze minder snel lucht en het houd voor jezelf veel makkelijker vast. (en ze zijn ook veel mooier)
heh wat huh maakt het merk uit dan?
^ Kan inderdaad heel veel verschil maken, het is net met andere spullen. Het ene gaat lang mee, de ander niet en het ene merk werkt beter dan het andere ^
Bij rechte flessen happen baby’s sneller lucht mee en daar kunnen ze later van gaan spugen of maag/darmkrampjes krijgen. En dan heb je geen blije baby.
Hoi, ik lees dit toevallig. Lees dit eens, en overleg met het consultatiebureau/arts of je borstvoeding of niet gaat geven.