vraagjee 'about hyvesss

nou ik zie vaak op hyves dat mensjes bij zo een youtube gadget… uhmm jaa dat het er anders uitziet
bijvoorbeeld met zo een gekleurd randje eromheen of of dat het een kleiner beeld ofsooo

iemand idee hoe dat moet? :blush:
alvast bedanktt
x

Als je op youtube een filmpje hebt, staat rechts ‘url’ en daaronder ‘embed’. Als je op dat vakje achter ‘embed’ klikt dan selecteert ie het automatisch en dan komt er een klein menuutje naar beneden. Daar kun je o.a. kleuren kiezen. Snap je?

vet handig!
dat vroeg ik me namelijk ook af!

thanksssx (L’)

huh. bij mij staat bij “embed” : Embedding disabled by request
dus ik kan daar niks aanklikken.
wie weet hoe je dat kan veranderen?

of somiggen hebben alleen die play balkje, zonder beeld.
iemand die weet hoe dat gaat? ik krijg het niet…

up

[nohtml][b][message=3483922,noline]amazingfashion schreef op 18 maart 2009 @ 15:29[/message]:[/b] huh. bij mij staat bij "embed" : Embedding disabled by request dus ik kan daar niks aanklikken. wie weet hoe je dat kan veranderen?[/nohtml]
Die kan je niet op je hyves zetten. Degene die het filmpje op youtube heeft gezet heeft dat uitgezet. Moet je even een ander fimpje zoeken.

bij youtube klik je op het ‘wieltje’ aan de zijkant
daar kies je de kleur
en je veranderd de cijfers bijv; 500 is 50 & 250 is 25 (ofzo maar ik weet het niet precies heb de cijfers ergens staan)

Ik kan niks aanklikken, of er opent niks ofzo.

oke bedankt:)
ik ga het even proberen

hoe doen ze dan alleen een streepje, gewoon zonder plaatjes etc.
gewoon alleen dat balke van geluid & pauze/play?

Oh hier ben ik ook benieuwd naar.
Ik wist wel dat van die kleuren maar neit heo je het kleiner kan.

```html

Als dat bijvoorbeeld je code is moet je bij height=“200” 25 invullen, dan heb je alleen die balk. En die dikgedrukte dingen kan je in elke kleur veranderen, dus niet alleen de kleuren die bij Youtube staan, bijv. FF0000 = rood.
```

-

dat zei ik net xD
in de codes staan cijfers en die moet je veranderen

dankje iedereen!
het is gelukt :slightly_smiling_face:
idd, heel veel hebben het bij hyves, ik had het ff snel ergens anders voor nodig.[

Hee!

bij mij is ‘alleen dat balkje’ bij het filmpje op mijn hyves gelukt, maar nu staat door dat balkje zeg maar de titel enzo, ofterwijl wat normaal helemaal boven in het filmpje staat.

Weet iemand hoe je dat weg kan halen??

xx

ja dat heb ik ook
bij mij zie je die play-balk niet
bij mij zie je de titel en een stukje van die grote playknop int midden
iemand een idee?