vraagje!

Heeeii,

Ik heb jullie mening/ advies nodig. Een vriendin vraagt mij of ik morgen mee ga naar een vriend van haar, maar ik ken die hele vriend niet. Is het verstandig om te gaan of niet?

xxx

Hoe oud zijn jullie en hoe oud is die vriend?

Het is toch gewoon vriendschappelijk?

Als het een goede vriendin is kun je erop vertrouwen dat het een aardige jongen is. (:

Klopt. ^
Gewoon heen gaan, je kan altijd weggaan als je het niet leuk vindt. (:

Ik ben 15, mijn vriendin is 17 en die jongen is ook 17. :wink:

Waarom niet?
Het is jouw vriendin, het is weer haar vriend. Als ze met junks of freaks omgaat kan ik je twijfel begrijpen, maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een of ander trio.

hahah ik ben ook niet echt bang dat er iets gebeurt… alleen ik weet totaal niet wat zij voor soort vrienden heeft, :wink: maar jullie hebben gelijk!

Nou, ik zou gewoon gaan. En als je het niet leuk vindt, dan flans je een leugentje om bestwil in elkaar (‘oh, ik zou nog naar mijn oma!’ ‘ik had mijn moeder beloofd dat ik zou oppassen/boodschappen doen’ ‘ik ga mijn tas inpakken voor vakantie’ ‘ik moet naar de tandarts’)

haha dat zou niet eens een leugen zijn, maar bedankt!

ach waarom niet, weer een kans om een aardig iemand te ontmoeten toch. Zie het positief? :stuck_out_tongue: En als het niet leuk is, naja, dan doe je het niet meer.

NEE dit hb ik ook gehad ik ben meegegaan maar het was saai en mn bf gaf alleen aand8 aan die vriend entoen gingen ze zoenen entoen ging ik weg :grinning:

Gewoon meegaan. :'D

daar ben ik dus bang voor maar goed ik zie het nog wel :grinning:

Kijk gewoon even de kat uit de boom

Voortaan duidelijke titel wat bij het onderwerp past.

Je kunt het altijd eerst proberen. Is het niet leuk, dan ga je weer weg.