vraagje.

Hee ,
ik wil graag wat kwijt, ik ben een meisje van 16 jaar en nog maagd. Maar ik ben niet de slankste heb maat 42 en heb cup d. Veder heb ik stevige bovenbenen en een buikje, ookal valt het niet op allemaal door me kleding en omdat het bij me lichaam past. Maar als ik een leuke jongen leer kennen , ben ik altijd onzeker. Dat ik niet goed zoen, of dat ze me erge straie zouden zien op me buik/benen/ borsten. Ook dat me ze me te dik zouden vinden. Bijna bang voor seks.

En dat heb ik telkens weer , en word er heel onzeker van. Ik ben een wat dikker meisje met straie en stevige bovenbenen… Herkend iemand dit? Alle reacties zijn welkom als het me kan helpen. sorry klinkt heel wanhopig maar wil t gewoon kwijt.

Hallo!
Ik ben zelf ook niet de dunste, maar weet je? Als je een vriendje hebt die echt om je geeft, gaat hij echt niet naar je zogenaamde straie kijken. Mijn vriend vindt het net erg fijn dat ik niet zo plat bent, elke jongen heeft een andere smaak natuurlijk!
Zelfvertrouwen is het sleutelwoord. Je moet nog niet eens denken aan seks als je geen vriendje hebt, want zo lijkt het veel enger dan het ook echt is. Als je er eenmaal klaar voor bent, betekent het dat je genoeg om hem geeft en zijn die zorgen nergens voor nodig omdat je je dan op je gemak voelt bij hem!
Niet dat ik je niet snap, ik had dat gevoel ook, maar het is echt nergens voor nodig :slightly_smiling_face:
Maat 42 lijkt mij helemaal niet zo groot als je een cup d hebt, verhouding is gewoon het belangrijkste :slightly_smiling_face:

inderdaad, als een jongen om je geeft maakt het hem niet uit of je een beetje straie hebt.

bovendien vallen praktisch alle jongens die ik ken op wat vollere meiden, *vraagt even na op msn*

jongen van 17: 'ik heb liever seks met een meisje met maat 42/44 dan maat 34/36

jongen van 18: ‘ik vind vollere meiden echt veel sexier, vooral als ze zelfvertrouwen hebben over hun lichaam’

Hoop dat dit wat helpt, gewoon vertrouwen in je lichaam, je lichaam hoort bij je en past bij je, maat 42 is echt een prima maat.

Ik heb zelf maat 38/40 en cup D maar door mijn cupmaat meot ik jurkjes meestal maat 42 hebben :stuck_out_tongue:

Jouw maat is gewoon goed in verhouding met je cupmaat en daar is niks mis mee, als je je goed voelt met kleren aan, waarom dan niet zonder?

1 wacht totdat je je goed genoeg voelt, anders is het nog niet fijn
2 hij heeft niet voor niks met je
3 probeer zelfverzekerder te worden, is een topic van bij beauty

sorry, kuttips. maar ik ben zelf niet vol duszo.

Okee heel erg bedankt , ja het zi altijd zo in me hoofd. Ik heb ook wel dagen dat ik denk ja ik zie er goed uit… maar idd zonder kleren durf ik geeneens te zwemmen omdat ik bang ben voor blikken van anderen …

Maar meiden echt bedankt, jullie helpen me enorm. =)

Mika zei niet voor niks; Big girls you are beautifull! . maak je niet druk ! ik heb maatje 34 en ik graag wat voller zijn =) ! niet zo onzeker zijn , als je iemand hebt die om je geeft komt alles goed !

inderdaad, zoals hierboven! wees trots op jezelf =)
en ook: Ik geloof dat jouw verhoudingen mooier kunnen uitkomen dan bv. bij mij.
Ik ben tamelijk slank 36/38 en heb cup C/D en vaak komt dat nogal overdreven uit… ik moet dan ook vaak een maatje groter nemen, omwille van die cup…
Ik vind dus mijn borsten absoluut niet zo goed passen bij de rest van mijn lichaam, maar ach, ik heb er me bij neergelegd, en ik denk er niet meer aan

Wees niet onzeker, dat is voor niks nodig =) geloof me, vele jongens zien dat graag en zullen je ook accepteren voor wie je bent =)