Vraagje

Wat vinden jullie nou van Louboutins, die high heels van 450 euro of meer met een 8cm hak of hoger… wil ze graag voor mn vriendin kopen die wilt ze heel graag, vinden jullie het 450 euro waard?

http://anniemiauw.files.wordpress.com/2010/03/christian-louboutin-shoes-declic.gif?w=275&h=290

Ja zeker, echt prachtige schoenen.

ik vind het niks en erg duur.
maar ik vind dat soort schoenen toch al niet heel mooi ;o

haha ik draag ze niet, zou wel raar zijn een jongen met high heels, en ja, ik vind ze ook best duur, had ze op internet gezien voor 725 euro, weet niet of het dezelfde zijn maar ze leken heel veel op elkaar

Wauw, je lijkt me een fantastisch vriendje als je dat voor je vriendin wil kopen :slightly_smiling_face:

Ikzelf vind ze super, maar ik weet niet hoe je vriendin is. Sommige meisjes vinden ze wauw, anderen hebben een andere stijl… Zorg iig dat je niet bedrogen wordt, want er wordt veel fake (voor soms hoge prijzen) op het internet verkocht.

hmhm, waaraan kun je zien dat het fake louboutins zijn?

Geen idee… Soms pikken ze ook plaatjes van de officiële site, en krijg je in het echt iets helemaal anders toegestuurd…

Check eerst enkele reviews van sites, of ze wel betrouwbaar zijn en of het geen Chinese rommel is. Kijk ook of de website er ‘professioneel’ uitziet.
& vertrouw eigenlijk alleen maar de officiële website van Louboutin. Weet niet of ze een online webshop hebben, maar de verkooppunten zal je zeker wel kunnen terugvinden.

Sowieso als je ergens belachelijk lage prijzen vindt, weet je dat het nep is. (:

ik weet niet hoe oud, rijk, en hoe bevriend je met haar bent, maar ja. ze zijn geweldig (:

Ik zou het niet kopen. :wink:

Het is wel echtg een GEWELDIG kado maar ik zou voor minder geld (of evenveel geld) heel veel andere leuke dingen kopen. (maar dat ben ik hè!)

hoeft niet hoor, ik kan originele ipads van wholesale kopen, fabriekseigenaren van china/japan.

@mopje12, het is mn vriendin
@animalforever haha ja idd nja mn vriendin wilt ze zo graag dus kon het niet laten

Ze zijn wel mooi, maar ik zou er een goedkopere versie van zoeken.

Hahah, als mijn vriend dit voor me zou kopen zou ik hem eerst voor gek verklaren dat ie er zoveel aan uitgeeft. Maar ik zou wel echt echt heel blij ermee zijn en op dat moment zou ik denk ik het gelukkigste meisje van de hele wereld zijn hahaha. Daar kan je denk ik al uit afleiden dat ik het prachtige schoenen vind. Ik denk dat het het geld wel waard is qua kwaliteit, maar ik sloop mijn hakken sowieso zelden, dus ik zou ook heel blij zijn met een veel goedkoper paar wat dat betreft.

Voor je vriendin? Whoo, jij bent gul!

Oh, ben je een jongen? Als ze gek is op hakken zou ik het doen.

Je bent echt gek…

meet the girlfriend…

Nee, je kan haar ook wel blij maken met iets minder duurs denk ik. Doe je dit zelf niet aan (tenzij je geld teveel hebt).
Haha xD

HIER ZIJ IS HET MET ME EENS!

haha nou ze wilt ze al heel lang, kan het steeds echt niet laten om weer stiekem te gaan kijken

Ja oke, maar weetje hoe duur die krengen zijn…