Vraagje

Hoi,

Ik hoorde dat als je BH altijd draagt dus g ewoon hele dag door en ook slapen behalve met douchen etc. dat het de groei van je tieten belemmert ??
Klopt dat ook?

Heb wel zoiets gehoord. Als je slaapt dat ze dan niet genoeg bewegen ofzo en dan groeien ze verkeerd. Zoiets was het. Ik slaap sowieso zonder beha!

Het ligt niet lekker. Dat is het enige wat ik weet.
Ik heb nog nooit gehoord dat het de groei van je borsten belemmerd.

waarom zou je ook met een bh slapen.

Er stond ook ergens dat als je je bh meer dan 12 uur per dag aan hebt, dat je dan zoveel procent meer kans hebt op borstkanker of whatever?

Geen idee of het waar is, maargoed.

tegenwoordig ken je geen snoepje eten of je krijgt er al kanker van

Ik slaap altijd met BH’s aan. zonder vind ik júist niet lekker :S

-

haha inderdaad xd

Ze hoeven niet groter dus het kan me geen reet schelen. :'3

Serieus? :confused:

dat is niet waar.

nee dat geloof ik niet :confused:

Geplaatst: 19-06-07 19:31 Altijd een bh aan zorgt ervoor dat spieren slapper worden want die raken gewend aan het 'niet dragen'

ok, dit vond ik in een ander forum… mmm…

volgens mij is het iig sowieso slechter voor de huid van je borsten omdat je huid minder zuurstof krijgt met een BH aan. Qua groei, tja… een BH is toch wel een soort van… inbinden vind ik… ik draag eigenlijk alleen maar een BH als ik veel ga bewegen. Ik droeg toen mijn borsten nog heel veel groeiden wel gewoon altijd een BH, behalve tijdens het slapen. Voor mij werkt dit het beste. Ik heb een mooie stevige 75C die zonder moeite de potloodtest doorkomt :relieved:

Potlood test? Au :expressionless:

Hier zijn volgens mij al meerdere topics over.
En het is onderzocht … maar het belemmerd de borstgroei of iets dergelijks niet, het is misschien alleen maar ongemakkelijk voor je zelf om met bh te slapen.

volgens mij is dat niet pijnlijk, volgens mij moet je dan gewoon een potlood ertussen doen waar je bh beugel meestal zit? of heb ik het fout

je weet toch wel wat de potlood test is xD

Eh nee? :'3