vraagje :)

heyy,
ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk alleen met het vliegtuig naar mijn vriendin toe maar ik ben niet zo’n held met vliegen ik heb het wel heel vaak gedaan ik ga al vanaf dat ik klein ben met het vliegtuig maar ben nog nooit alleen geweest dus vind dit best spannend heeft iemand er ervaring mee of tips ofzo waardoor je er meer vertrouwen in krijgt zeg maar

xo

Ik ben vorige zomer ook voor het eerst alleen met het vliegtuig gegaan en het is echt net hetzelfde als wanneer iemand mee zou gaan. Stel dat je niet meer zou weten waar je naartoe moet staan er altijd wegwijzers/kan je het altijd aan iemand vragen dus geen zorgen maken!

Het helpt denk ik dat je al vaak hebt gevlogen de 2e keer dat ik ooit vloog moest ik meteen al alleen dus dat was wel spannend. Ik vloog van Londen naar Amsterdam dus het duurde maar een uurtje dus het was zo voorbij. Ik denk dat als je gewoon op tijd op het vliegveld bent, en de borden goed in de gaten houd het wel goed moet komen!

van te voren aan alles denken en alvast klaar zetten. maak een lijstje of notitie in je mobiel waar je sws aan moet denken eenmaal op het vliegveld zodat je niet in de problemen komt. daar zijn genoeg mensen die je kunnen helpen :slightly_smiling_face: