Vraagje

Ik ben aangenomen in een winkel samen met nog een jongen en we zouden binnen 2 weken bericht krijgen wanneer we evt kunnen beginnen, nou heeft hij gistermiddag al een bericht gehad, dus vroeg ik vanmorgen aan mijn begeleider of ik die sms gelijktijdig zou krijgen. haar antwoord hierop is als volgt: Klopt **** is voorlopig ingestroomd in het rooster. Zodra er een plek vrij, zal je worden ingepland.
Zoals ik al aangaf zitten jullie beide op de reserve bank en wanneer er plek is, kun je aan de slag.

maar ben ik dus al wel aangenomen en ze had het over 2 weken, denken jullie dat de volgende ‘‘plek’’ binnen die 2 weken valt, of dat het daarna ook kan ? gezien ik alle dagen vrij ben en niet meer naar school ga…zit ik er niet op te wachten om te wachten wanneer er plek vrij is en dat kan misschien over 4/5 weken wel zijn :stuck_out_tongue:
nou verwacht ik niet dat jullie hier een antwoord op hebben, maar puur vanuit buitenaf wat jullie denken over die 2 weken.

Ik zou zelf eigenlijk verwachten dat ik dan ook binnen die twee weken aan het werk kon, haha. Maar ik heb geen idee, ik kan niet zeggen wanneer er een plek vrij is. Het is mogelijk om bij meerdere winkels te solliciteren, dus als je niet wil wachten kan je misschien eerst ook wat er bij zoeken! Maar dat wordt wel druk natuurlijk.

Ja had al overal gesolliciteerd en heb alles afgezegd voor ik dit bericht kreeg, omdat ik er dus ook van uit ging om binnen 2 weken daar te werken…

Wat een raar iets. Ik heb nog nooit te horen gekregen dat er een soort van wachtlijst is. Als ze mensen nodig hebben lijkt het mij dat je vrij snel kan beginnen.

vond ik ook al maar misschien komt dat omdat het via een uitzendbureau gaat. ach we gaan 't zien

Dit mag in het algemene bijbaantjestopic! http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-bijbaantjes-topic-287760.0.html