Vraagje

Heey! ik had een vraagje. Ik was weer eens niet slim geweest, en heb seks gehad zonder condoom. Hij kwam nog lang niet, en had ervoor geplast. elke keer als we seks hebben plast hij ervoor zodat er geen sperma in blijft hangen. maar ik zit niet aan de pil dus ik had een vraag, is er kans aanwezig dat ik zwanger ben? ik moet volgens de ladytimer(app) 11 mei ongesteld worden. Ja… ik weet het dom van me maar m’n moeder wil nog wachten met de pil want ze vind die hormonen niet goed blabla.

Wauw wat dom. Leer voortaan eerst wat over seks, voordat je het ûberhaupt hebt. En ja, er is een kans dat je zwanger bent, die kans is wel klein, maar hij is er.

Eh ja… waarom gebruik je geen condoom als je aan de pil bent. En al helemaal als je niet eens weet wat de gevolgen kunnen zijn.

Weer eens? Je doet dit dus vaker? Wat ontzettend stom. Je moeder wil wachten met de pil want ze vindt hormonen niet goed, denk je dat ze een kind of abortus wel goed vindt? Alsjeblieft zeg. Stop met het verzinnen van smoesjes en gebruik anticonceptie of heb geen seks.

Verder kun je dit soort vragen hier stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html.