Vraagje!

Hoi!

Ik heb al een tijdje een super lieve vriend en we doen ‘‘het’’ al.
Toen ik met hem kreeg, ben ik meteen begonnen met de pil en na een paar maanden wilden we verder en hebben dat toen dus gedaan met condoom, en pil. Nu doen we het alleen met pil omdat we dat gefrutsel met een condoom een beetje zat werden. Ik neem de pil altijd half 10/kwart voor 10 's avonds in. Kan het kwaad als ik hem bijv. is een avond om half 9 inneem?

Thanks! xoxo

Tot ongeveer 36 uur na het innemen van je laatste pil is het veilig, dus als je binnen die 36 uur je volgende pil nemt kan er niets fout gaan, als het goed is. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, behalve een keer dat hem echt een dag vergeten was, dus meer dan 48 uur, toen kreeg ik de week erop een tussenbloeding.

Thankyou!

Ik ga met Pasen een midweekje weg, en dat is net de week dat ik ongesteld zou moeten worden. Kan het kwaad als ik m’n pil doorslik, en hoe werkt dat precies? :flushed:

Er mag maximaal 36 uur tussen twee pillen zitten, dus je mag hem best de ene avond iets eerder of later nemen dan de andere avond. Verder hebben we een algemeen piltopic voor vragen over de pil.