vraagje,

hoi,

ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.
ik heb op school een jongen een roos gestuurd.
en nu roepen jongens uit z’n klas hele tijd mijn naam en zeggen ze; hey daar is je chick tegen hem
en zoiets allemaal.
de meisjes uit z’n klas zeggen ook altijd als ik langs loop tegen hem; ohhhh wat ben je knap, ohhh laat je spieren zien. en volgens mij doen ze dat om me een beetje jaloers te maken.
als ik bij hem in de buurt sta gaat hij ook extra hard lachen ofzo.

opzich wel leuk al die aandacht maar wat betekent het ?

xxxxxxxxxx lotje

heb je zn nummer? vraag het hem dan…

of ze maken je inderdaad jaloers en vind hij je dus niets…
of hij ziet je wel zitten en probeert zo aandacht te krijgen…

@itsme
nou, ik ken hem amper dus nee ik heb z’n nummer niet.
Ja het zou een van de twee kunnen zijn ja. haha.

Het komt een beetje over of ze je op die manier voor de gek houden. Dus ik zou gewoon beginnen met hoi in de gang en niet te wanhopig over proberen te komen. Vaak is het zo dat jongens gaan roepen van ‘hey das je chick’ om jou voor de gek te houden. Kan ook zijn van niet, maar zo zie ik dat vaak.

oke, dankjewel!

Misschien is hij onzeker en zijn de jongens en meisjes om hem heen gewoon iets aan het helpen. De vrienden van mijn beste vriend riepen dat ook vaak, achteraf is gebleken dat hij mij ook echt leuk vond. Die jongens om hem heen zeiden ook vaak; je chickie loopt langs… kijk S., je meisje staat daar wel, soms floten ze een keer. Het hoeft dus niet bij voorbaad te betekenen dat hij je niet leuk vind.
Misschien kun je zelf een keer een stap maken door een praatje aan te gaan waar zijn klasgenoten niet bij zijn. Misschien doet hij zelf ook wel wat stoerder om zichzelf ‘niet te verlullen’ of gewoon om maar stoerder voor te komen. Als je hem een keer tegen komt, kan je best hoi zeggen en misschien volgt daarna wel een leuk gesprek.

het klopt wel wat je zegt en dankjewel voor de tip, ik zal het zeker eens proberen.

succes.