Hallo mensen;
Ik dacht ik maak even een nieuw onderwerp aan want ik kan het precieze wat ik zoek niet vinden;
Ik wil graag mijn haren (zelf) verven, en ik wil al heel lang richting blond, maar puur omdat het van donker naar licht moeilijk is, veel werk en geld kost bij de kapper, heb ik het nooit gedaan…
Mijn haarkleur is nu zoals op mijn profielfoto… niet extreem donker ofzo… donkerbruin? en het begint nu steeds wat lichter te worden heb het al een tijdje niet geverft…
Nu vroeg ik me af of ik er zelf highlights in kan brengen… dmv Schwarzkopf of een andere verf waarvan jullie weten dat hij werkt? Zodat ik via die weg steeds wat blonder word…
Ik had al van alles gelezen over blondspray, maar deze ga ik dus absoluut niet gebruiken, lees alleen maar negatieve dingen…
Ik had ook iets gelezen over Schwarzkopf Poly Blonde oplichtende creme? En over Highlights van Schwarzkopf waar een haarnetje bij zit om er plukjes uit te trekken? Maar ik denk dat dit alleen voor haar is wat al lichtblond van zichzelf is, of niet?
Was benieuwd of er iemand tips heeft voor mij… Zou het graag vandaag, en anders morgen, willen doen! ( Welk merk etc en of het lukt, ervaringen? )
Ik hoop snel iets te horen!
Groetjessssss x