Vraagje voor rokers.

Hee,
Dit vraag ik me wel af omdat de meeste mensen om me heen roken. Wat is er nou lekker aan, hoe smaakt het en neemt hetnou echt stress af ?
xx

Niks, vies, nee

Lekker… mwuah heel lekker is het niet maar ook niet vies, ik let amper op de smaak als ik rook haha :’) maar bij mij neemt het echt de stress af ja.

Ja soms vind ik een sigaretje echt lekker en het neemt bij mij ook echt stress af.

Ik ben gestopt maar het nam vaak wel de stress af ja. Gewoon even rustig zitten met een peuk. Het is niet echt uit te leggen hoe het de stress af neemt, het gebeurd gewoon. Is geen reden om er aan te beginnen hoor, er zijn genoeg andere manieren om stress te minderen.

ik word echt misselijk als ik achter iemand loop die rookt, blegh

Het smaakt niet geweldig ofzo :’) maar je hebt ook sigaretten met smaakjes (ik heb alleen de Black Devils Chocolade geprobeert), en ja bij mij helpt het als ik loop te stressen :slightly_smiling_face: maar ik ben al aan het minderen.

Ik vind het WEL lekker,hoe het precies smaakt kan ik niet goed uitleggen: gewoon tabakssmaak. En tja,iedereen hier zegt dat het helpt om minder te stressen,maar bij mij was dat niet echt het geval. Natuurlijk is het relaxed om eventjes rustig ergens te gaan zitten met een sigaretje,maar stress echt verminderen…not really.

Ik ben nu overigens bezig met minderen en alleen nog maar te gaan ‘partyroken’,wat tot nu toe nog geen problemen heeft veroorzaakt. Ik had het geld ook niet om vast te roken,ik rookte ongeveer 1 pakje per 3 dagen en was altijd binnen no time blut. Iets met werkloosheid en een gat in je hand.

Ik vind het echt lekker.

Ooit begonnen toen ik dacht dat ik stoer was. Al was mijn eerste sigaret wel alleen toen ik ook dacht dat het stress ontnam. Echt stress ontnemen doet het niet. Tenminste niet door de sigaret. Al vind ik het, op een moment dat ik gestrest ben, wel ontspannend maar dat heeft elke roker denk ik omdat je even momentje rust pakt. Dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. En er is 1 sigaret op een dag die ik lekker vind en dat is de eerste. Maar dat was aan het begin ook echt wel anders.