Vraagje (voor mensen met een Macbook)

Ik kwam dit plaatje tegen en ik vond het zó schattig!

Ik dacht eraan eentje te bestellen voor mijn broer, maar wat vinden jullie van dit soort stickers. Verpest het je macbook of voegt het juist iets toe?

Zo’n ding kost al gauw 15 dollar, dus ik dacht: even rondvragen naar meningen.

Dat ligt echt per persoon anders, de ene zal het heel mooi vinden en de ander weer totaal niet.

^^ precies, ik heb zelf mijn macbook gewoon neutraal. Vind ik iets beter

Deze vind ik niet zo mooi maar meestal vind ik die stickers heel leuk!

Ik zou nooit een sticker op mijn macbook plakken gewoon omdat ik het mooi vind hoe hij eruit ziet.

Ik heb dan geen macbook maar als ik er een had zat er sowieso een sticker op, ik vind ze zo leuk.

Ik vind het wel schattig maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om een sticker op mijn Macbook Pro te plakken. Ik heb 1300 euro voor dat ding betaald, die wil ik liever niet verpesten :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de reacties! Het verschilt inderdaad per persoon natuurlijk, maar het grootste deel zou het toch niet doen heb ik het idee.

@MyPrecious: Hahah, ik heb zelf ook geen macbook, maar mijn vaio heeft al vaak geleden door mij. Mijn toetsenbord was beplakt met washi tape een tijdje geleden, maar die dingen zijn ook makkelijker te verwijderen, dus het is niet zo’n goede vergelijking. Met een macbook had ik deze sticker wel gebruikt :grinning:

@Sharon: 1300 valt nog best mee dan :astonished: Die retina dingen van 15 inch zijn zo’n 2200 euro. Grote kans dat mijn broer dit niets voor z’n macbook zal vinden :bored:

ik vind het wel leuk, maar zelf zou ik nooit zo’n stikker op mn laptop plakken. ik weet niet vindt t gewoon zonde ofzoo… maarjaa ieder zn eigen mening. (als je broer er van houd, zou ik t wel doen!) x

Het ziet er wel leuk uit,geef ik toe.
Maar ik zou het me er niet op wagen,als er plakresten overblijven…