Vraagje voor mensen die de LG KS360 hebben.

Valt ie bij jullie ook steeds uit? :astonished:
Die van mij dus wel, een vriendin van mij heeft hem ook en bij haar doet ie dat ook. Ik heb een andere vriendin net gekrabbeld of die het ook heeft maarja, ik ga er vanmiddag dus mee naar de winkel en ik wou even weten of het gewoon toevallig is dat die van mij en die vriendin allebei uitvallen of dat nog meer mensen dit hebben. Hij valt vooral uit als ik wil smsen en het is begonnen toen ik 1 keer mijn ontvangstrapport aanzette.

x

Bij mij ook -.-
Stomme *** telefoon.

Schijnt vaker te gebeuren bij LG telefoons, + problemen met de batterijen en opladenā€¦

Ik zou zeggen: inruilen dat ding, voor een Nokia of een Samsung. Zijn vaak veel degelijker.

Ik vind het wel jammer, want ik vind het verder een heel fijn ding! En als ik een andere neem moet ik direct weer wennen aan een ander smsding x) Maarja, ik ga er eerst wel mee naar de winkel en dan zie ik wel verder ^^

Die vriendin die ik gekrabbeld heb heeft het ook xD Hij valt trouwens ook uit als ik filmpjes verwijder

Je moet toch gewoon weer een nieuwe kopen,hoezo inruilen dan?

ja, bijmij doet ie dat ook heel vaak! :rage: ook vaak als ik een smsje krijg, en ik voel dat dus in me broekzak dan ga ik kijken, dan moet ik eerst deblokkeren dan doe ik deblokkeren en dan op ja en dan probeer ik dat smsje te openen, gaat ie weer blokkeren. echt faaaaaaaacking irritant. <_<

maar, me abo is al lang afgelopen dus neem binnekort een nieuw abo met een nieuwe telefoon. ^^

iedereen succes ermee.

Mijne is terug naar de fabriek.

Ik kon mn smsjes pas na 3 min laden lezen
en hij is ook een paar keer uitgevallen

gelukkig had ik nog oude telefoons.

Ik heb mijne nu ongeveer een half jaar en er is (gelukkig) nog niks mis
mee geweest! Maar een vriendin van mij had hem ook en die viel ook
heel vaak uit, dus ze heeft hem twee keer terug naar de winkel gebracht
en toen maar een andere telefoon gekocht, omdat hij bleef uitvallen.
En bij haar was er ook een keer iets met smsen, dat hij de verkeerde letters
deed ofzo?

KS360?
Ik heb wel een mobiel van LG, de Renoir, geen idee of dat die is xD
ik vind het zelf een heel fijne telefoon, hij loopt soms vast en veranderd af en toen ineens van achtergrond, dan pakt ie mn geheugenkaart ineens niet meer.
Maarja, wat wil je dan als je ziet hoe ik er mee om ga xD

Bij mij doet hij dat niet , maar als ik iedereen zo hoor :open_mouth: klinkt het niet goed

http://www.lmgtfy.com/?q=lgks360

Haha dat heb ik bij men sony ericsson :S egt irritant is dat :astonished: & hy valt ook soms gewoon uit, oke lekker offtopicā€¦

Anyway, up voor jou!