Vraagje Stay-Okay Hotel

Ik ga binnekort naar een Stay-Okay hotel, maar nu vroeg ik me af of je voor een overnachting bij een Stay-Okay Hotel je eigen deken/slaapzak, kussensloop en hoeslaken moet meenemen? Ik heb even gekeken op de Stay-Okay site, maar daar stond er niets over…
Weet iemand of je dat moet meenemen of niet?

Lijkt me niet, het is een hotel toch, die hebben dat wel. En anders moet je even contact opnemen met het Stay-Okay hotel en dan krijg je wel het antwoord :wink:

alles ligt in een plastic zakje voor je klaar (:
dus ook kussen + matras + dekbed
je moet het alleen wel zelf opmaken.
erg he

haha ik ben een keer naar stay-okay geweest, maar het was verre van hotel. het was gewoon echt een simpele jeugdherberg. maar goed bij ons waren er wel gewoon dekens en lakens

Heb nog even voor je op de site gekeken en ik kopieer:

Over Stayokay
De hostels van Stayokay zijn gevestigd in bijzondere gebouwen en beschikken over een grote variëteit aan kamers. Gasten overnachten in een stapelbed of tweepersoonsbed in een 2-, 4-, 6- of meerpersoonskamer. De meeste kamers hebben eigen sanitair. Beddengoed en ontbijt zijn altijd bij een overnachting inbegrepen. Een lunch(pakket) en diner zijn verkrijgbaar in het restaurant van het hostel. Vanuit de hostels kunnen gasten alle kanten op: uitwaaien op het strand, actief de natuur verkennen of kunst & cultuur proeven in de stad. Er is volop gelegenheid andere mensen te ontmoeten, in de bar, op het terras of tijdens het diner. En de vele arrangementen die geboekt kunnen worden bij Stayokay zijn niet alleen voordelig geprijsd, ze zorgen zeker ook voor een uniek verblijf!

Volgens mij heb ik daar ooit ingezeten met basisschoolkamp in groep 7 ofzo. Je hebt (best logisch) geen eigen deken nodig, en lakens ook niet. Maar ik weet het niet zeker!

klopt, ik heb er stage gelopen, het is wel echt een trieste bedoeling daar =p maar voor 1 nachtje kan het wel! (;