vraagje pil

hoi iedereen,
ik heb even een vraagje over de pil, ik denk dat het verder geen probleem is ofz maar toch ff checken… het zit namelijk zo:

ik werd wakker (12uur) en ik dacht: ooneee, ik ben mn pil vergeten en nam snel mijn pil alleen was ik hem helemaal niet vergeten omdat ik hem de avond daar voor perongeluk van de verkeerde kant had geslikt(lekker weird verhaal maar ik had dus gewoon mijn pil genomen)
toen zei mijn moeder: nu moet je vanavond geen pil meer nemen hoor want dat is niet goed maar ik was eigenwijs en las op internet dat het geen kwaat kon dus nam toch maar gewoon mijn pil ( heb er die dag dus 2 geslikt, ik ben namelijk nogal para dus ik dacht beter 1 teveel dan te weinig) alleen kort nadat ik die 2e pil had genomen moest overgeven omdat ik teveel hormonen binnen had gekregen.( ik heb toen dus die pil uitgekotst want het was nog geen 4 uur geleden)
mijn vraag is nu:
ik heb die dag dus gwn 1 pil binnen gekregen alleen ipv savonds in de ochtend is dit nu gwn oke?
en omdat mn vriendje op vakantie is en hij terug komt als ik ongesteld ben wil ik ook graag deze maand mijn ongestelheid even uitstellen…
dat kan gwn prima als ik 7 pillen extra neem toch?
x

Je moest kotsen omdat je 2x de pil had geslikt en dus teveel hormonen had?
Jahoor? … oke?
Nou goed, ik zou gewoon verder gaan met het gewone patroon.
je kan er nu toch niets meer aan doen…

ik denk dat je dan een hele strip moet doornemen ipv 7 extra
en ja als je hem hebt uitgekotst kan het geen kwaad denk ik…

maar ik bedoel: is t nu nog veilig?

Zoekfunctie; er is een algemeen ‘de pil’ topic