ik kom dus vaker bij een keet, met n goede vriendin vanmij…
maar ze vind het daar niet meer leuk dus dacht laat ik me andere vriendin S maar eens mee vragen.
ze gaat dus mee vnv , ( ze is niet zo sociaal wat jongens/meiden betreft en komt niet vaak ergens zegmaar) maar nu net op msn vroeg ze van; wat gaan we daar doen dan ? gewoon praten? en wie zijn er ? en ken ik er iemand enz.
niet dat dat erg is , maar kwist niet dat ze eg helemaal geen idee had van dat er gewoon mensen zijn die wat drinke , lol hebbe en er muziek is enzo.
maarja ist vreemd dat ze dit vraagt?
xxx
Nee, niet echt. Ik denk dat ze nog nooit of bijna nooit zoiets heeft gedaan en zich er dus op wil voorbereiden ofzeuw.
Nee, waarom zou dat vreemd zijn? Vragen staan vrij toch?
ja tuurlijk, maar nu vind ik het rot als zei er dalijk niets aan vind ofso…
Dit
Ze heeft denk ik gewoon geen idee van wat ze kan verwachten.
Ik vind het niet raar hoor.
wtf wat is daar vreemd aan?
Waarom zou het vreemd zijn … ?
Ik snap je punt niet echt. :’)
Dat is echt niet raar. Dit is nieuw voor haar, ze is dus ergens een beetje zenuwachtig en weet niet wat ze kan verwachten. Stel haar gewoon gerust en zeg wat jullie meestal doen. Laat haar vanavond dus niet meteen alleen zitten, maar zorg dat ze het een beetje naar haar zin heeft en zich op haar gemak gaat voelen.
Waarom vind je dit zo raar?
ik vind het niet raar hoor
maar thnx allemaal denk idd dat het er aan ligt dat het nieuw voor haar is enzo.
Nee dat is toch niet raar? Ik zou ook een beetje controle over de situatie willen hebben, is toch spannend als je niemand kent
denk niet dat het iemand nog wat interresseert maar het was gezellig =D en iedereen vond haar aardig ;d
haha, gelukkig maar!
mooizo (:
haha ze is gewoon zenuwachtig en benieuwd wat ze kan verwachten, niet gek.
Ik wilde net gaan vragen hoe het was! Mooi!
Het is niet zo gek dat ze dat vraagt.
Een beetje peilen wat ze kan verwachten is juist goed om over de drempel te komen.
En ik vind het ontzettend gaaf dat je haar meeneemt. Geef haar de juiste info zodat ze gezellig meegaat.
Jouw eerste keer in de keet was ook vast spannend.