vraagje over vriendin

ik ben over 2 weken jarig,Ik ga dan dus een feestje houden , waar ik dus 4 anderen vriendinnen mag uitnodigen. ( ik word 15 :wink: )

maar eigelijk wil ik 1 goede vriendin waar ik veel mee omga, eigelijk niet uitnodigen want :

• ik weet dat de rest van me vriendinnen haar niet aardig vinden
  • omdat ze altijd alle aandacht voor haarzelf wil hebben

maar ik weet dat als ik haar niet uitnodig ze boos zal worden en de eerste paar dagen niet meer met me praat , maar ik bedoel als ik haar wel uitnodig vind ik me feestje niet echt leuk meer

dus ik denk dat ik haar niet uitnodig , maar wat vinden jullie ervan
en hoe moet ik tegen haar zeggen dat ik haar niet op me feestje wil?

Weet ze al van het feest? Als het niet zo is kan je het misschien verzwijgen, en een keer iets leuks gaan doen met haar alleen.

Of gewoon eerlijk zijn.

dat is toch geen vriendin…

Kan je haar niet gewoon vertellen dat omdat zij en jouw andere vriendinnen elkaar niet zo aardig vinden met hun allebei iets aparts gaat doen. Dan heb je ze niet samen, maar omdat het wel allemaal je ‘beste’ vriendinnen zijn kan je ze tenminste wel allemaal zien voor je verjaardag.
Ze weet waarschijnlijk zelf ook wel dat de rest haar niet zo mag en doet waarschijnlijk ook liever iets zonder hun.

nou dit is ook eigenlijk wel vies van je… je hebt een bff terwijl je der niet zo mag ofzo…

Misschien kan je iets anders met haar alleen gaan doen?