Vraagje over Vakantie

Hey dames,

Ik kijk al paar weken rond op dit forum, en heb zelf toch maar even een account aangemaakt.
Nu had ik even een vraagje,

Ik ga vrijdag op vakantie met 3 vriendinnen. Nu willen wij muziek in onze kamer maar we weten niet of er een radio is in de kamer van het appartement. Weten jullie of deze vaak aanwezig is? het staat niet bij de voorzieningen maar kan me wel voorstellen dat er zo iets staat in de kamerr?

beetje een raare vraag btw haha

Haal eventueel van die kleine boxen waar je jouw mobiel in kunt plaatsen bij een Mediamarkt, BCC of iets dergelijks en zet je mobiel vol met leuke nummers. Soms zijn radio’s wel aanwezig, maar hebben ze maar een beperkt aantal zenders. Van die kleine boxen kosten weinig, nemen weinig ruimte in beslag en je weet zeker dat je wat leuke muziek bij de hand hebt.

soms wel, soms niet… je kan zelf een mp3speler met kleine (goedkope) boxjes meenemen?

ik heb nog nooit een radio gehad, ik zou boxjes mee nemen en die aan je mobiel aansluiten.

Als het er niet bij staat zou ik ervan uitgaan dat die er niet is. Niet ieder hotel heeft dat per kamer! Neem inderdaad boxen mee die je kan aansluiten

Ik heb ook nog nooit een radio gehad op vakantie.

Ik denk het haast niet want die worden nogal vaak gestolen :’) Dus ik zou een ipod ofzo meenemen met boxjes.