Vraagje over uggs

Ik heb het al gesteld in het algemene ugs topic maar daar reageert niemand en als ik het nu niet weet kan ik niet gaan slapen :stuck_out_tongue:

nou het zit zo : Ik ben hopeloos

Ik heb vandaag heel leuk uggs voor mijn verjaardag gekregen
Ik kom op school laat mijn pen vallen er komen inktspetters op m,n uggs en weg mijn goeie humeur.
Ik kom thuis en met melk en een watje gedaan zeepvrije wasgel op een washandje en nu zitten er dus natte vlekken op maar moet ik het fohen want overal staat nee maar drogen ze vanzelf netjes op ? en als de inkt er niet uit is hoe krijg ik het er dan uit please help me…

btw : heb deze uggs :
http://img832.imageshack.us/img832/6260/f21e148b258d440961e35c0.jpg

en o ja ik kan de laatste pagina van de uggs topic niet zien :frowning_face:

Ehm gewoon laten drogen en je pen aan je hand vastbinden.

@VoodooQueen maar blijven die natte vlekjes niet zitten

Geen idee heb zelf geen uggs

Uhmmmm ik weet wel dat bij een vriendin van me, daar zat ook een vlek op en die hadden dat nat gemaakt en toen zat er nog een grotere vlek.
Dus als het kan denk ik dat fohnen slimmer is… maar ik weet niet of je ze dan beschadigt…

oo :frowning_face: maar weet iemand of ze echt opdrogen dus of ze niet gewoon vlekjes blijven :frowning_face:

@Elinelinie ooooo nu ben ik helemaal in paniek maar over op Google staat niet fƶhnen ook op de officiĆ«le site dus…

up ik weet eigenlijk niet waarom ik up maar jaa up :frowning_face:

waarom reageert er niemand ? :frowning_face:

Niet fohnen niet bij de de kachel zetten.
gewoon wachten, meer kun je niet doen.

@MJ555 dan ga ik maar slapen ben kapot…

Ja als er staat niet fohnen, dan maar niet doen!
Opzich moet het wel gewoon goed opdrogen, want als het regent ofzo blijven er toch ook gene vlekken opzitten…
Hoop dat die inkt er uitgaat.

vooral niet bij de kachel zetten, dan droogt t lelijk op met korreltjes op je Uggs.

Dit soort dingen moet toch in het Algemene Ugg topic, up het zonodig.