vraagje over paspoort

Hey, ik ga binnenkort een weekje op vakantie. Maar ik moet nog een nieuw paspoort. Op internet staat dat je het na 5 dagen kunt afhalen, maar is maandag dan de 1e dag en vrijdag de 5e? Of is van maandag naar dinsdag 1 dag? :stuck_out_tongue:
Hoe was het bij jullie? Ik hoop dat ik 'm vrijdag op kan halen… Naja, alvast bedankt en hopelijk snappen jullie dit vage verhaal.

XOXOX

het is maandag, dan kan je hem de volgende maandag weer ophalen.
dat was bij mij.

bij mij ook

omg, echt?! @0@

meer?
up

ik weet niet of het hetzelfde is als bij een ID kaart, maar dat duurde bij mij best lang voor ik hem mocht afhalen?

en volgens mij is het idd een week zoals die hierboven al zeggen…
beetje aan de late kant dus, maar misschien heb je geluk :stuck_out_tongue: succes!

Omg, sorry maar best dom dat je daar nu pas mee komt:P

wanneer ga je op vakantie dan, want het duurt idd een weekje, was bij mij ook…

Ik vraag me ineens af waar mijn paspoort eigenlijk is.

Je kan trouwens volgens mij hier ook met spoed aanvragen, dan heb je hem in een werkdag maar het kost wel veel meer. Maar ja je moet er wat voor over hebben hea =p

Ja, ik weet het, maar het was niet gepland. Het was gewoon een voorstel om te gaan, maar nu gaan we dus echt. En ik ben nu ook niet in mijn woonplaats…

Maar ik vraag wel aan mijn ouders of het met spoed kan.

je kan ook met spoed doen volgens mij dit kost wel iets extra

het duurt 5 werkdagen…
tenminste dat was bij mij wel zo, ik had op vrijdag aangevraagd en volgende vrijdag kon k hm ophalen want zit ook altijd weekend tussen.

Klopt! Of je moet het met spoed aanvragen.

Ja dat is bij rijbewijs ook.
kost 20 á 30 euro exstra
weg gegooid geld eigenlijk vind ik