vraagje over niet actieve topics

hallo de rede waarom ik dit topic aan maak is omdat ik als ik een nieuw topic maak zeggen sommige altijd ja hier is al een topic over of dit kan je in deze topic zetten en dan zet ik het in dat topic maar dan reageert er niemand op of iemand begint weer over iets heel anders en zo word mijn vraag nooit gesteld.

je kan dan de actievere topics dan wel een slotje geven en zeggen dat het in een ander topic moet maar dan heeft diegene er niks aan TENZIJ dat topic actiever is dan: het officiële verjaardagstopic want ik heb daar al minstens 5x dezelfde vraag gesteld en nog geen antwoord.

ik wil graag de rede waarom perse alles over verjaardagen daarin moet want ik heb zeker nog veeel meer topics gezien over verjaardagen. en waarom is de grens van cadeautjes voor verjaardagen en ideeën voor verjaardagen er niet??

p.s. sorry dat ik dit in een topic moest schrijven maar ik ken deze site nog niet zo goed en dus weet ik niet hoe je anders een berichtje kan sturen

Ik vind het ook debiel maarja wat doe je eraan hé. GS bepaald

VInd het ook wel vervelend. En soms is het zelfs iets compleet anders, zoals ‘zoek jij nog tweedehandskleding, plaats het dan hier, dan kan iemand reageren die het miss heeft’ en dan zeggen ze JA DOE IN IK ZOEK TOPIC. Nee, want ik zoek tweedehands kleding via gs en miss is het handiger, omdat ik dan meteen maat en alles door kan geven?

Maar aan de ene kant komen er anders weer duizend topics van mensen die geen zin hebben om oude topics met hetzelfde onderwerp te zoeken

maar die oude topics kunnen tog worden weggewerkt door slotjes want die zijn ni actief dus kan je beter een nieuwe maken

wat is jou mening hierover??? plaats het hier!!!

Dat je niet zo moet zeuren, alleen maar omdat je tips over een verjaardagsfeestje wilt en niet het antwoord krijgt wat je wilt horen.
Dat er niet 500 keer op een dag gereageerd wordt, betekent niet dat het geen actief topic is.
Het is een actief topic, dus ga daar terug naartoe of deal met het feit dat je pech hebt.
Klaar.
Je zeurt al maanden over je verjaardagsfeestje. Hou erover op!

Jij bent zo’n irritant stuk vreten hé. Je bent geen mod nogmaals, als je een post irritant vindt meld het dan maar ga geen mod spelen. Hou er echt mee op. Ik ben niet de enige die dit vindt.

Ik vind het ook wel eens irritant dat er telkens topics worden aangemaakt, die eigenlijk helemaal niet nodig zijn. Maar ik ben het wel met je eens.
En ook de reacties van bepaalde mensen is zo irritant. Ik heb laatst ook op een topic een link geplaatst van een ander topic dat er ook over ging, maar omdat daar ideeën opstonden waar zij naar vroeg.
Wat ik ook niet snap is waarom die 4 topics hierboven vast staan… Zo actief zijn ze niet en anders zijn ze toch te vinden? Dan kun je heel veel topics vastzetten.

Ken d’r net pas, en toch ben ik het nu al helemaal met je eens.

-