Vraagje over nep leren broek

Hoihoi!

Laatst heb ik mijn kledingkast uitgezocht en ik vond dus een nepleren broek. Ooit gekocht, nooit aangehad. Maar ik vind hem toch wel heel erg leuk. Het probleem is… Ik heb de broek nu aan, maar wanneer ik loop hoor je de hele tijd een heel raar geluid. Weet niet goed hoe ik het geluid moet omschrijven, maar bij elke stap die ik maak hoor je dat. Heeft iemand dat ook, of snapt iemand wat ik bedoel? En wat kan ik er tegen doen? Het komt in ieder geval wel door de stof, want mijn ‘normale’ broeken maken dit geluid niet.

Het klinkt als een soort gekraak ofzo… Ik weet, beetje onduidelijke beschrijving maar beter dan dit kan ik het niet verwoorden.

Hoop dat iemand me kan helpen. X

Ik heb ook zo’n broek, en ik snap wat voor geluid je bedoelt. Volgens mij kun je er niks aan doen. Het ligt aan de stof :slightly_smiling_face:.

Is waarschijnlijk gemaakt van skai leer dit geeft een " knisperend " geluid, mijn vriendin heeft ook zo’n broek gehad deze is uiteindelijk gescheurd, denk dat dat kwam door wassen in de wasmachine maar zeker weten doe ik dat niet.

Ja, meer een knisperend geluid inderdaad!

Ik heb de broek nog maar een dag aan en aan de zijkanten van mijn benen is de broek al beschadigd! Ik heb niks geks gedaan en de broek zat gewoon goed, niet te strak of iets dergelijks…