vraagje over navelpiercing

ik heb zaterdag een navel piercing laten zetten,
maar nu is er over 2 weken een feest, met allemaal spelletjes want het is zeskamp, en ik ben opgegeven voor die spelletjes, maar 1 is in het water, (gewoon de sloot) maar als je je navel piercing goed afteept, kun je dan wel gewoon het water in ?:$, want je mag de eerste zesweken eigenlijk niet zwemmen toch?:blush:

Ik zou niet in zo’n vieze sloot gaan zwemmen nee. Als het nou een zwembad was ofzo en je het daarna goed schoonmaakte…
Mij is toen vertelt(ok ik heb een helix) dat het best nat mag worden enzo maar als je echt onder water gaat heel lang en dat water trekt zegmaar in je huid dat het dan echt slecht is.
Aftepen lijkt me geen optie, hoe wou je dat doen :stuck_out_tongue: Het is nooit echt waterdicht denk ik

Ja nee, echt slim.
Doe nou maar niet, tenzij je gelijk een ontsteking wil.

Uh, nee niet doen. Je wilt niet weten hoeveel bacterien in zo’n sloot zit. Gadver, zometeen is er een heel hap uit je buik weg :’) . (Ik denk vaak meteen het ergste van het ergste)

Nee, absoluut niet. Gewoon niet het water in gaan, het liefst durende de hele genezingsperiode niet.

En tapen is trouwens ook niet goed, die piercing moet kunnen luchten en die moet je dus niet afknellen. Net zoals dat je geen geen strakke broeken met hoge taille aan moet doen, je knelt dat hele ding af

niet doen, gewoon voor de zekerheid. tapen is ook niet goed voor je piercing en geeft echt niet 100% waterdichtheid

M’n opa heeft een keer een documentaire gekeken daarover en was daarna zo panisch met het idee dat wij een piercing zouden willen :’)
Je hele huid kan worden weggevreten.

Ik zou niet het water ingaan.
Vooral niet in zo’n vieze sloot, en nog als je het doet afplakken het wordt nat en de piercing/wond dus ook.

Niet doen! DAN GA JE DOOOOOD

^uhh?

Ik zou ook nog maar even wachten.

:'D wtf.

Dat kan echt, doordat er dan bacterieen in je lichaam komen, kan je dood gaan! :tipping_hand_man:

Ja je kan ook nu naar buiten gaan en worden doodgereden door een auto, maar die kans ik ook best klein.

als je hem een middagje afplakt met een waterdichte pleister, dat kan geen kwaad hoor …
dat heb ik ook wel is gedaan.

en als ik geopereerd word, dan plakken ze hem ook af…
maar het ligt er ook aan of hij goed geneest …

hm lijkt me niet goed, het is pas 2 weken en zo’n sloot is Echt heel vies.

ah nou sorry hoor.
het was goed bedoeld ?

bel anders de piercer even op ?
vragen kost niets hoor …

afteept :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou het absoluut niet doen! In zo een sloot zitten allemaal bacteriën, die wil je echt niet in je wondje hebben! Zou erg zonde zijn van het geld dat je uitgegeven hebt aan je piercing als je hem er straks weer uit moet halen toch :slightly_smiling_face:

Ik zou dat risico niet nemen…