Vraagje over Moviemaker

Ik heb een filmpje waar ik zing,

maar ik wil alleen een foto maar wel het geluid horen weet iemand hoe dat moet?

up dat wil k ook weten(A)

haha ik ook,
UP

Heb je een spraakopname gemaakt? Dan moet je een afbeelding invoegen zodat hij in het bovenste grote grijze vlak staat. Daarna moet je hem boven de spraakopname slepen (in het hokje video) zodat je afbeelding in de opname staat. Dan kun je hem aan de zijkant ‘oprekken’, zeg maar, zodat hij de hele opname zichtbaar blijft. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg was. :’)

voor mij wel. dankje :slightly_smiling_face:

Maar ik heb geen spraak opname :flushed:

Dan weet ik het echt niet! I’m sorry!

je bedoelt gewoon een mp3 bestand maar dan met een foto?
zoalsssssss, (zoek zoek) dit?:

http://www.youtube.com/watch?v=cYvYHgxx3hI

dan moet je inderdaad zoals Broodjekroket zei, een foto importeren, die sleep je dan naar je tijdslijn/storyboard.
en ik weet niet of je dan hebt ingesteld dat je verschillende vakjes ziet om foto’s/filmpjes in te plakken (storyboard), als dat zo is moet je dat even veranderen.

naast ‘storyboard’ (linksonder) is een pijltje, daar op klikken en dan ‘tijdslijn’ aanklikken, staat daaronder als het goed is.

dan zie je gewoon een lang vak.

importeer je mp3, je zingstukkie, en sleep die naar de tijdslijn (moet onder je afbeelding).
als je nu afspeelt dan is de afbeelding waarschijnlijk na een paar seconden weg, dus moet je het rechter uiteinde van je afbeelding pakken(dat blokje wat je eerst naar de tijdsbalk hebt geïmporteerd) en die rek je helemaal uit naar rechts, even lang als je mp3.

tadam
hoop dat je het snapt :grinning: