Vraagje over moederdag

Hee,

Ik vroeg me even af,
Is t heel raar dat mijn vader bij moederdag ook een cadeautje aan mn moeder geeft? En haar wat verwend en ontbijt op bed geeft enzo?
Wij vieren t dus met zn allen zegmaar…
maar ik hoor van mensen dat alleen de kinderen hun moeder iets hoort te geven,
daarom vroeg ik mij af of dit vreemd is?

Zelf hebben wij dit altijd zo gedaan…

Gewoon nieuwsgierig!

Mijn vader helpt ons wel altijd en koopt zelf vaak een bosje bloemen.

Nee is niet vreemd, m’n vader doet dat meestal ook geloof ik!

bij ons doet mijn vader ook altijd wat leuks hoor, is volgens mij helemaal niet raar^^

Ach waarom niet! Mijn ouders zijn gescheiden dus doen we dat sws niet, maar ik zie er geen kwaad in hoor!

Mijn vader doet ook vanalles, rozen, etentje etc.

Waarom zou de vader dat niet mogen doen? Ik vind het juist raar als hij er niks aan doet.

Mijn vader deed dat ook altijd. Maar hij gaf ons ook geld om zelf wat te kunnen kopen voor haar. [Mn ouders zijn nu gescheiden.]

Nee is heel normaal

Is heel normaal.
Geen idee of mijn vader dat ook doet, maar ik vind het wel lief :slightly_smiling_face:

doet mijn pa ook… of naja, hij koopt een bosje bloemen en dat is het eigenlijk xD

mijn vader doet dat niet, hij zegt ‘ze is mijn moeder niet’. en dat vind ik wel redelijk ja. maar ik vind het niet raar als vaders wél kadootjes geven aan moeders.
mijn vader gaat dan even langs bij mn oma, ookal weet die niet meer dat het moederdag is.

Mijn vader doet dat ook… ook al zijn mijn ouders gescheiden…
(Een cadeautje dan, geen ontbijt op bed.)

Het is toch moederdag, op deze dag word de moeder in het gezin in het zonnetje gezet, dus natuurlijk doet je vader dat ook! Ze is toch de moeder van zijn kinderen :slightly_smiling_face:

Heel normaal

Dat doet mijn vader ook altijd, hoor! (: Aangezien ik nog een klein broertje en zusje heb, haalt en betaalt hij ook nog altijd een cadeau, meestal een luchtje ofzo.

Mijn vader doet dat ook : )

Mijn vader geeft mijn moeder ook altijd wat en mijn opa mijn oma ook altijd.

lief hoor

mijn vader geeft ook altijd iets van bloemen aan mn moeder hoor :wink:

ik vind het juist abnormaal als je vader niks aan je moeder geeft