Hoi meiden,
Ik zit ergens heel erg mee en hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik heb heel lang getwijfeld over uggs omdat ik zo zo mooi vind maar ook zo duur. Dit jaar besloot ik ze toch te kopen. Ik heb erg smalle voeten en meestal een maat 39 dus dat is best lastig met schoenen kopen. Ik moet er altijd zooltjes en extra sokken bij aan doen.
Nou ging ik dus mijn uggs kopen en ik wilde gewoon de classic chestnut short. Ik ging naar een schoenenwinkel waar ze uggs verkochten, heb ze daar gepast in 39 en die vrouw zei dat ik beter een maat 40 kon nemen omdat je anders je teen erdoor heen ging zien. Ze hadden de uggs niet meer in de kleur die ik wilde dus toen ben ik naar de Bijenkorf gegaan en daar hadden ze gelukkig wel. Ik heb ze daar ook in beide maten gepast en daar zei de vrouw dat ze ook 40 zou nemen ook door de teen.
Nu heb ik ze 1,5 week, 2 x ingespoten e.d en nog maar 2 keer gedragen maar ik zie al allemaal vouwen en naden. Ik kan bij mijn teen meer dan een duim tot de zool doen zegmaar ook met extra sokken en uggzolen (ze zitten nog steeds te ruim). Nou lees ik overal op internet dat je ze nog helemaal uitloopt en ze een maat kleiner moet nemen dan je normaal hebt…
Nu ben ik dus heel bang dat mijn uggs te groot zijn en dat ik ze niet meer kan ruilen aangezien ik ze al 1,5 geleden gekocht heb en al gedragen en ingespoten…
Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand me kan helpen en daarna mag dit topic gesloten worden.
Liefs,