vraagje over layout blog

hoi,
ik heb een vraagje over een blog , hoe maak je een moeie layout op blogspot.com ? ik heb de basis al maar dan kom je op blogs met de mooiste layouts en ik kan alleen maar kleuren en lettertypen veranderen :open_mouth:

Je sjabloon aanpassen
Je kunt kiezen uit vele sjablonen voor je blog. Kies daarbij de sjabloon die het meest aan je wensen voldoet. Daarnaast kun je het ontwerp van je blog aanpassen met behulp van onze handige interface waarmee je elementen kunt slepen en neerzetten. Je kunt ook krachtige gadgets toevoegen, zoals diavoorstellingen, gebruikersenquêtes of zelfs AdSense-advertenties. Ook het wijzigen van de lettertypen en kleuren in je blog is eenvoudig. Als je de vormgeving van je blog nog verder wilt aanpassen, kun je ook gebruikmaken van de functie HTML bewerken.

Even snel opgezocht… ik weet het eerlijk gezegd ook niet, aangezien ik nog geen blog heb :3

Als iemand nou een mooie turitol kan maken (a) hint,hint

Turitol? Tutorial bedoel je. En je moet gewoon zelf uitvogelen wat je leuk en mooi vind. Zo moeilijk is het niet.

^dat bedoel ik ja,

Ik heb ook een blog bij blogspot, ik begon gewoon met wat simpele templates van blogger zelf (bij Sjablonen enzo) Toen mijn blog echt serieus werd heb ik een hele dag van 's ochtend tot 's avonds zitten knutselen en heb nu een eigen gemaakte lay-out.

Gewoon oefenen en veel googlen naar kleur en html codes.

dit is mijn blog www.xsunkissed.nl dan heb je misschien een beetje een idee :slightly_smiling_face:

HEET JIJ NADIA IK OOK !?>

Artisteer, google het maar eens.
Simpel en goed aanpasbaar.

turitol :’)