Vraagje over koninginnedag in Delft!

Hoi,

Ik kan alleen maar hopen dat hier een paar meiden zijn die in Delft wonen en me eventjes kunnen helpen.

Ik woon er net, voor mijn studie, en ik zou dit jaar graag geld verdienen (om mijn vakantie te kunnen betalen) door mijn oude kleren en andere oude rommel enzo te verkopen op koninginnedag.

Mag dit in Delft?
Welke plekken staan hier dan voor open in Delft?
Heeft iemand het al ooit gedaan?
Mag je op de grond op straat zitten?

Thanks!

Ik zie het al dit wordt niets haha.
Wup!

http://evenementenbureaud…/Koninginnedag-Delft-2012

Dankjewel! Had het al gezien, maar vroeg me af of er nog iemand was met ervaring met tips.

Ik woon vlakbij delft.
Het is er altijd vet druk en super gezellig op koninginnendag.
Vooral in het centrum van delft bij het stadhuis & de oude kerk enzo zitten veel mensen.
Iedereen kan volgens mij gewoon spulletjes op een kleedje neerzetten. Dat doet iedereen in ieder geval wel (:

Ik woon er, en de gratis plekken op de vrijmarkt zijn alleen voor kinderen onder de 12. Misschien kan je het beter via marktplaats.nl proberen. Of een kind ronselen, dat kan ook.

Nouu. Maar wat is het verschil precies tussen vrijmarkt en rommelmarkt?

Want hier staat: ‘Andere plekken waar rommelmarktspulletjes verkocht mogen worden zijn: naast de tuinmuur van de Nieuwe Kerk (niet op straat), de Verwersdijk en de Van der Mastenstraat.’

Mag ik daar dan wel staan? :slightly_smiling_face:
Thanks.

Ik woon er ook.
Ik doe het gewoon in de stad met wat vrienden. Wel vantevoren even reserveren met plakband enzo
En ja we zitten daar gewoon. Nouja (na een tijdje ga ik wel naar de kermis maargoed)

Jaa! Waar ga je zitten?

En wat moet ik me precies voorstellen bij reserveren met plakband haha want ik krijg allemaal rare ideeën.

Vroeger als kind heb ik er wel eens op de grond gezeten maar ik heb geen idee meer waar dat was. Succes!

@o00sunn00o Vlakbij de molslaan/beestenmarkt
En bij het reserveren met plakband bedoel ik dat je op het plekje waar jij gaat zitten zegmaar een groot vierkant moet gaan plakken met plakband. Dat doen meerderen :slightly_smiling_face: haha

En ohja, op koninginnedag is het gratis als je met de bus/tram naar het centrum gaat, heel fijn.

Oké dankjewel! Heeel nuttige informatie! :slightly_smiling_face: