Vraagje over kleurshampoo

Hehee!

Ik zou graag mijn haar een ander kleurtje willen hebben. Alleen nog niet met permanente verf. Nou las ik iets over Kleurshampoo (van Guhl… en ook van Loreal Paris)
Dat blijft iets van 8 weken zitten ofzo…

Maar gebruik je kleurshampoo hetzelfde als permanente verf, of is het echt een soort van tube, dat je, als de kleur weer vervaagd, je haar weer opnieuw doet met die shampoo?

Of heeft iemand nog andere tips?

xx

een vriendin van mij wou haar haar ook es kleuren maar ze wou het ook nog niet met permanente verf doen. dan heeft ze zo’n mousse gekocht en dat werkte ook wel nog goed. na 3 keer wassen is het er al helemaal uit :slightly_smiling_face:

nou, een nicht van mij kocht een mousse waarvan haar haar blonder zou worden en toen werd het oranje.

geen idee, ik heb wel die andrelon (of hoe je het ook spelt) shampoo met henna, dat zou je haar bruiner moeten maken en dat gebeurde ook :stuck_out_tongue:, ik vind wel dat het voor mij genoeg gekleurd is, ik had eerst een beetje tussenin kleur. misschien dat proberen, maar ik weet niet of het genoeg helpt voor je.

Vaak zijn het twee dingen die je in een tube moet mengen. Kleurshampoo gaat er behoorlijk rap uit, dus ja, als je die kleur wil houden, moet je opnieuw kopen en opnieuw verven.

Kleurspoeling houdt langer, die van l’oréal zijn goed, maar ook weer slechter voor je haar. En bij sommige mensen gaat het er helemaal niet uit en die krijgen dan uitgroei.

Ik laat mijn kleurspoeling doen bij de biokapper omdat ik te panisch ben dat mijn haar later te beschadigd zal zijn

Je kan ook geen kleurshampoo gebruiken om je haar lichter te maken.

maar als je met een kleurshampoo je haar donkerder wil maken ( neem aan van wel want je bent blond op je foto) krijg je een groenige waas over je haar als de kleur eruit is

^dat heb ik nog nooit gehad.

nee dan krijg je een oranje waas

kleurspoeling is anders als kleurshampoo.

nee maar wel mousse ;p en dat is wat er staat?
als mijn reactie niet klopt dan snapte ik jouwe niet ;$

ik had kleurshampoo van L’oreal het zou er na 24 wasbeurten uitzijn… 5 maanden later nog niet. het wordt trouwens hetzelfde in je haar gedaan als verf.

Ik heb kleurshampoo in m’n haar gedaan, 2 weken geleden ofzo, en nu wil ik mijn natuurlijke haarkleur terug =s
Heeft iemand tips om die kleuring er uit te krijgen?
Ik las ergens iets met citroen? Heeft iemand hier ervaring mee?

citroen licht je haar op dus zou ik niet doen.
misschien kan je een kleur kieze die op je eigen haarkleur lijkt.

je kan ook een kleurspoeling bij de brain wash laten doen. dat kost maar 14,- hoelang je haar ook is en dat word dan na een tijdje gewoon steeds weer wat lichter.

Ah, je bedoelde permanente kleuring maar dan met mousse. Er bestaan ook mousses die eruit wassen. Het heeft weinig zin om over permanente kleuringen te gaan praten als zij het over niet-permanente heeft he (:

Die van l’oréal zijn kleurspoelingen en blijven er idd veel langer inzitten.

hoe lang blijft dat zitten ?

ik heb een vriendin met blond haar, en die had ook zoiets gebruikt. ze wilde het bruin hebben. Het werd knalrood, echt letterlijk KNAL rood :stuck_out_tongue: en daar liep ze nog 3 weken mee rond.

okee, dat ga ik dus absoluut NIET proberen