Vraagje over kapper

Sorry als er al 100000 topics over zijn.

Ik wil binnekort naar de kapper gaan om mijn haar te blonderen (het moet heel licht blond worden, witblond dus), maar ik heb nu dus zwart haar.
Bij de kapper waar ik ga kost een kleurspoeling 15 euro en permanent kleuren 30 euro, maar ik vraag me af hoeveel ik dan kwijt ben aangezien ik niet weet of het blonderen in 1x gebeurt.

Weet iemand of het blonderen gewoon in één keer gebeurt of in meerdere keren en of ik daarna nog geverft moet worden of dat het dan gewoon klaar is?

XoXo

Als jij zwart haar hebt dan zal het niet in 1x witblond worden. Ik weet niet hoe dat precies te werk gaat, maar waarschijnlijk zal zij/hij het daarvoor bleken. Btw advies geven ze altijd dus het komt wel goed :wink:

Nou met een spoeling of verfje gaat dat echt niet lukken, dan moet het ontkleurt worden. Echt zooi voor je haar btw, zal wel duurder uitpakken dan 30 euro i’m afraid.

Nee ik snap dat het met een verfje niet gedaan is, maar er staat niet bij hoe duur blonderen is dus ik dacht dat dat wel even duur zou zijn als verfen.

Hmm nee dat dacht ik ook al :frowning_face:

Ik heb gewoon niet zo’n zin om dan een hele dag in zo’n kappers stoel te gaan zitten snap je?

Maar als jij het heel graag wilt, heb jij het er dan niet voor over? Anders moet jij het bij andere zaken navragen?

Ja ik heb het er wel voor over, maar leuk is het natuurlijk niet :’)

Ik ga er waarschijnlijk vrijdag of zaterdag heen, nou ja dan ben ik in de buurt, dus dan vraag ik het nog wel even na.

Bedankt!

dan vraag je dat morgne toch aan de kapper, die weet het het best natuurlijk, en dat verschilt ook wel per kapper.

Zaterdag wordt het super lekker weer, dus lijkt me niet lekker om dan zo’n 3uur in de kappersstoel te zitten.

Als je natuurlijk zwart haar hebt is het een stuk makkelijker en kost het minder tijd.
Als je zwart geverft haar hebt kom je niet op witblond uit en zullen ze het misschien 2 a 3 keer moeten ontkleuren (niet op dezelfde dag) om ook maar een beetje de warme gloed uit je haar te kunnen krijgen.
Je haar zal echt wel een flinke klap krijgen en weet ook niet of je wel zo blij moet zijn met het uiteindelijke resultaat.
Je kapper zal je er wel genoeg over uitleggen zaterdag.

Ik denk niet dat het in 1 keer gaat lukken, om je haar te blonderen. Maar zoals Inspiratieloos2 , je moet het gewoon aan je kapper vragen, die weet 't het best :wink:

Je moet het soiweso 1x blonderen, en dan nog een keer of er gaat verf overheen of een kleurspoeling.
en als je lang haar hebt komt er meestal een meerprijs bij voor de extra verf die ze moeten gebruiken.

ik denk dat je tussen de 45 en 60 euro kwijt bent, als je niet al te lang haar hebt.

bij mij duurde van donkerbruin naar witblond 2 en een half uur (: incl het wachten.