vraagje over jongerenvakanties

hee,
ik had even een vraagje over jongeren vakanties.
als je met vinea op vakantie gaat met de leeftijdscategorie 15-19
gaan ze uit, maar mag je dan als 15 jarige gewoon mee
of mogen bijv. alleen de mensen van 16+ mee?
(en is het dan ook leuk, of word je de hele tijd heel streng in de gaten gehouden enzo)

en bijv. met een organistatie zoals gogo of beachmasters is er dan een minimale leeftijd zoals 16+ of kan je ook mee als je bijv. 15 bent?

xoxo
bedankt

iemand?

Ik ben vorig jaar met yeyo geweest en toen was ik ook 15 en ze zeiden dat het niet mocht, maar wij hadden best wel fijne begeleiders die zelf ook van uitgaan hielden en we waren met een groepje van 4 meiden zij waren 16 en ik 15 en we gingen gewoon de clubs binnen en dronken gewoon en de begeleiders die gingen mee met de 13 jarigen x’D ja die gingen zelfs ook uit :stuck_out_tongue: Maar het hangt wel heel erg van je begeleider af ja en we zaten vorig jaar met z’n allen aan één kant van de camping en daar zaten allemaal nederlandse jongeren vakanties zoals yeyo,gogo,beachmasters en bas enzo en voor gogo en beachmasters moet je wel 16 voor zijn ;} En er waren ook gewoon feestjes binnen yeyo en beaches enzo zoals cocktailparty en daar mochten we ook wel drinken, maar niet heel veel. In ieder geval het is echt super leuk om met zoiets mee te gaan haha :slightly_smiling_face:

oke dankje!
dan ga ik daar eens naar kijken

kan wel jaa? in spanje checken ze trouwens nergens een ID ofwat. alles krijg je mee, zowel in de clubs als in de winkels/slijterij. x

haha jeej !
ga me steeds meer verheugen op de vakantie van volgend jaar
als ik mag tenminste…

Oh heerlijk, ik mag volgend jaar waarschijnlijk ook met vinea. eindelijk zonder mijn ouders, geweldig!

ik zie dat je idd bij beaches.nl vanaf 15 jaar al mee kunt,
heeft iemand ervaring met deze site?
ik zie namelijk wel goede ervaringen maar ook nogal slechte…

up

Jaa, ik had ook al op google gezocht enzo.
en volgens van die reis advies site’s was gogo voor de doelgroep 15-25 jaar dus ik neem aan dat het dan geen probleem is?
op de site zelfs staat er veder niks over, behalve dat je als hoofdboeker min 16 moet zijn

up