Vraagje over invito tas

http://i34.tinypic.com/2nia2ab.jpg

Ik had een vraagje over deze invito tas.
Is ie geschikt voor naar school? Kan er een map en schoolboeken enzo in?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:!

Iemand die ik ken heeft die tas al twee jaar en gebruikt hem elke dag. Het hengsel is volgens mij wel een beetje versleten.

Ik denk dat de tas wel groot genoeg is, maar dat het niet zo lekker op de schouders zit. Ik zou m niet gebruiken als schooltas. Maar k vind m wel erg leuk :stuck_out_tongue:

dit is er nutteloos advies

Ik heb hem ook, en het past gewoon. :slightly_smiling_face:

Plus hij zit bij mij prima op de schouders

jep het past :slightly_smiling_face:

een vriendin van mij had die tas. Na 2 dagen bleef ze ergens aan haken en toen was alles uitgescheurd, terwijl het helemaal niet hard ging.

Ik heb deze ook, er past geloof ik best veel in maar ik weet niet hoe groot jou map enzo is. Ik heb deze ook eigenlijk nog niet gebruikt voor school.

Mijn map is normale grote, gewoon een normale map.

Nja, ik weet niet precies wat ik me met normale grote moet voorstellen, want ik heb 2 verschillende mappen en die zijn wel hetzelfde qua grootte maar niet qua dikte. Ik denk dat het er wel inpast, maar als je er ook nog heel veel boeken bij moet doen denk ik niet dat dat gaat passen. Je zou deze tas denk ik wel kunnen gebruiken als een schooltas als je een ‘lichte dag’ hebt, maar als je elke dag een heleboel boeken mee moet nemen lijkt hij me niet erg geschikt.

Het is gewoon een dunne map. :wink:
mmmm, ik vindt hem zo mooi, want ik vindt zo’n rugtas altijd zo lomp staan als je een jurkje ofzo aan hebt. xD

hmmm,
ik zou dr niet teveel boeken in doen, want het is geen schooltas.
Ik heb 'm namelijk zelf ook ik gebruik 'm alleen op dagen waarop ik niet zoveel hoef mee te nemen

die heb ik, en mn klapper paste er niet in, ofja, paste wel, maar dan krijg je echt een vierkante tas omdat ie dan zo strak zit.

Ja ik denk het wel hoor. Ik heb ook zo’n tas van invito, alleen een beetje een ander model, maar die neem ik ook elke dag mee naar school. Alleen de randjes slijten een beetje af (:

Ik denk het wel, want ik zie die tas heel vaak op school.

ik denk dat ik maar gewoon even naar de winkel ga anders (even mijn moeder lief aankijken) en dan neem ik mijn map wel even mee.

Een vriendin van me heeft die tas, en ik ook zoiets alleen ander model en de map zal er wel in passen.
Alleen is hij niet echt geschikt om als schooltas te gebruiken als je veel boeken mee moet nemen want dan kan hij uitscheuren, dat zei de verkoopster in de invito ook al toen ik die tas kocht haha.

mooie tas :slightly_smiling_face: En verder kan ik je niet helpen haha sorry…

http://i37.tinypic.com/fay2kk.jpg

Deze is ook nog een optie, die is groter.

UP