Vraagje over inspirerende personen

Heeey
Ik moet voor levensbeschouwing 2 inspirerende personen kiezen en daar meer over vertellen. Dan moet ik ook nog reacties van anderen op die persoon hebben. Dus daarom wou ik eigenlijk vragen wat jullie van Malala en Michael Jackson vinden ( ik weet 2 super verschillende personen :cold_sweat:

Voor mij is Michael Jackson een heel inspirerend persoon omdat hij altijd het goede in de mensheid zag. Ook heeft hij zijn kinderen nooit extreem verwend omdat hij wilde dat ze zo ‘normaal’ mogelijk op konden groeien en dat vind ik erg bijzonder.

Het gaat er toch om wie jij inspirerende personen vind?

Ja ik heb daarom ook Malala en Michael Jacksons gekozen. Maar van haar moet ik ook meningen van anderen over die persoon hebben. Niet door mij verzonnen haha :cold_sweat:

Vind het een beetje gek dat je de mening van anderen nodig hebt om een verslag te maken over een voor jou inspirerende persoon eerlijk gezegd. Kan aan mij liggen though…

Ik leg het wel even duidelijk uit ben van mezelf een beetje vaag sorry. Dit is zeg maar een klein deel van een project dat wie ben ik heet. Maar er staat dus letterlijk dit in de opdracht: ( het laatste punt bedoel ik)

In jouw verslag moet het volgende voorkomen:

• waar en wanneer leefden (leven) ze
  • wat is/was hun ideaal en hoe hebben ze het voor elkaar gekregen
  • wat voor eigenschappen zijn kenmerken voor hen

en het belangrijkste van deze opdracht

• waarom zijn deze mensen inspirerend voor jou.
    -gebruik een of meer foto’s en ook reacties van anderen op zo’n persoon

Dus eigenlijk heb ik het verslag al af maar nu moet er nog blijkbaar dit staan.

Marieke vindt malala heel goed omdat…

ik vind het ook raar maar bij ons worden projecten ook nooit echt goed georganiseerd er staat altijd maar wat vaags in

Bedoelt je docent met ¨reacties van anderen¨ niet bekende mensen die wat over hen te zeggen hebben?

In deze link staat bijvoorbeeld wat Barack Obama van Malala vindt.