Vraagje over hond

heehee,
wij hebben thuis een pup van ongeveer 5 maandjes, maar nu kom ik net thuis en heeft ze heel erge last van dr poot wanneer ze gaat lopen. Als je hem aanraakt is er niks aan de hand, en je ziet er verder ook vrij weinig aan. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
En ja, ik ga zo naar de dierenarts, maar dan heb ik mischien al een idee wat het zou kunnen zijn.
'xx.

Hee, ik weet het niet, maar het kan zijn dat je pup er op geknabbeld heeft en dat ze daar nu last van heeft. Als er een beetje rood tussen de kussentjes op haar poot zit is dat het waarschijnlijk.

ik weet het niet, het is in ieder geval niet rood maar het zal dan wel echt in dr poot zitten, in ieder geval bedankt :heart:

Mijn hond had dat ook, blijkbaar is haar pootje gebroken geweest. Ze liet er niks van merken. Behalve dat dr poot nu scheef gegroeid is.

daar ben ik dus ook bang voor, maar ze laat wel merken dat ze dr last van heeft.

Als er iets in de pootje zit, kunnen ze dat zien dan?

Met röntgenfoto’s

haha ja okee, dankje ;3.

Ga je nu wel naar de dierenarts dan? Zou 'k wel doen!

Jaa, afspraak gemaakt voor morgen.

Gebroken nagel? De nagel van mijn hond is gescheurd en gebroken. En hij loopt moeilijk,mag er niet aankomen

Mijn hondje was toen in glas gestapt, voor ons niet zichtbaar maar naar een dag of 2 begon het ineens heel erg te bloeden en kwam het glas er uit