Vraagje over HI

Hoi,
ik wist niet waar ik dit neer moest zetten, dus ik heb het hier maar bij gezet.
Maar ik heb HI prepaid, en ik had eerst als voordeelbundel dat je voor 5 cent kan smsen. Daar moest je dan elke maand 10 euro voor betalen, dus dat wilde ik niet meer. Toen heb ik een andere voordeelbundel gepakt. Alleen nou is er, omdat het weer het begin van de maand is, weer 10 euro van mijn prepaid tegoed af, voor die bundel. Terwijl ik die helemaal niet meer heb!
Op de site kon ik er niks over vinden, want die vraag machine zegmaar snapte mijn vraag steeds niet.
Dus weet nou iemand wat ik moet doen? Of een emailadres van de klantenservice?

Bedankt alvast!

Hm, je kunt bellen naar de klantenservice, maar dat zal je vandaag (en morgen) niet lukken denk ik en die klantenservice is k*t. Ze laten je gerust een halfuur hangen haha.
Maar verder weet ik het ook niet.

google.

Ik denk dat je inderdaad op Google meer informatie hier over zult vinden, of op de Hi website zelf. Ik snap trouwens ook niet helemaal wat je precies bedoeld, als je prepaid hebt, kunnen ze niet ‘zomaar’ geld afschrijven, dat kan alleen met een abonnement lijkt mij.

Ja ik snap ook niet hoe ze dat doen, volgensmij betaal ik dat gewoon automatisch ofzo omdat ik me daarvoor aan had gemeld.
Maar dat heb ik al een paar weken niet meer