Vraagje over gevoelloze plek

Hoi,

ik heb dus nu al weken last van een gevoelloze plek op mijn rechter bovenbeen. Ik heb het er wel eens met de dokter over gehad, 2 maanden geleden ofzo. En die zei dat het vanzelf weg zou gaan. Dat is het ook een tijdje geweest :
Maar het is nu sinds een weekje weer terug. Het lijkt wel of de plek groter word, en op dit moment jeukt die verschrikkelijk en steekt op sommige plekken.

En nu heb ik ook nog eens last van hele erge rugpijn, in mijn onder-rug, dit heb ik nu 2 x gehad in 2 weken. Dat het er opeens in schiet, en dat het de volgende dag weer wat beter is.

Ik snap dat jullie geen dokter zijn,
maar misschien komt dit wel bekend voor?

Groetjes,
Patty

Het komt me niet bekend voor, en ik zou lekker terug gaan naar die dokter!

Kan het dat het een infectie is? Daar wijst het toch op. Of op een vitaminentekort, ijzertekort… :wink:

ik heb een gevoelloze plek op mijn heup. doet ook soms heel erge pijn.
bij mij is het een zenuw die uit is gevallen, waarschijnlijk omdat ik heel ziek ben geweest.

wat vervelend! Maar hebben ze bij jou nooit gezegd dat ze iets aan kunnen doen or something? Ik had wel wat op internet gekeken en veel verhalen eindigen toch wel met een uitgevallen zenuw ja…

Van dat infectie weet ik niet. Maar ik heb pas nog op veel dingen mijn bloed laten prikken, en daar is uitgekomen dat alle gehaltes gewoon goed zijn. En ik besteed heel veel aandacht eigenlijk aan ijzer en vitamines enzo, omdat ik vegetarisch ben. En dan moet je daar natuurlijk wel opletten xd Maar aan de buitenkant zie je ook niks aan die plek enzo.

mijn moeder is dokter maar volgens haar is er niks aan de hand, het gaat ooit wel over hahaha xd

Ja zo kan je ook denken xd maar ik ga denk ik toch maar even langs de dokter. Ik zit nu al uren achterelkaar te jeuken aan die plek en het doet er veel pijn. Ookal is er niks, misschien hebben ze wel een zalfje ofzo dat het wat minder word.